Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Rechts is die net ietwat voller, met name in borst, traps en zo lijkt triceps maar het is niet noemenswaardig. Doorbeuken en na een jaar nog een fototje plaatsen
een maat van mij is sinds 3 maandjes begonnen met trainen, samen met mij.gelijk goed vreetschema gegeven.en die is toch al een kilo of 3 rijker geworden.en je ziet echt wel verschil!!!!dus ga vreten als een beest en.......groei!!!!
Bedankt voor de reacties. Ik train nu 3 maanden. Kheb hiervoor gethaibokst maar ga me nu richten op: bodybuilding. Ik ben in drie maanden tijd van 72 naar 78 kilo gegaan. over een jaar zal ik weer een foto plaatsen.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.