XXL Nutrition
J

voo_en_na

• Media owner JP21
  • Datum plaatsing
De eerste foto is op 28-05-2006 genomen, de tweede op 21-08-2006.

Ik ben 1.80 en weeg 78 kg.
Ik zie weinig verschil je hebt rechts een mooiere kleur maar ook een dikke buik.. je foto onderschrift voor en na?

de 1ste foto is ook gemaakt 3maandjes eerder dan de 2de foto..geen wonder dat je zo weinig nog erop ziet

wat kan je na een maand verwachten
ik zou het minimaal per 3 a 4 maanden bekijken
t is een geduld kwestie
ga door

Kom op, geen verschil is ook wat overdreven.

Rechts is die net ietwat voller, met name in borst, traps en zo lijkt triceps maar het is niet noemenswaardig. Doorbeuken en na een jaar nog een fototje plaatsen :)

wat vind je zelf dat er is verbeterd? hoeveel ben je aangekomen?

ja in 1 maand hoef je niet te groeien kun je best nog zelfs achteruit gaan, wacht ff een half jaar tot jaar

een maat van mij is sinds 3 maandjes begonnen met trainen, samen met mij.gelijk goed vreetschema gegeven.en die is toch al een kilo of 3 rijker geworden.en je ziet echt wel verschil!!!!dus ga vreten als een beest en.......groei!!!!

Geen waanzin verschil, maar je hebt een goede basis, trainen en je komt er wel !

idd, voor en na hoeveel maanden ????
indien het na één maand is, is het logisch dat je geen verschil ziet he...

Bedankt voor de reacties. Ik train nu 3 maanden. Kheb hiervoor gethaibokst maar ga me nu richten op: bodybuilding. Ik ben in drie maanden tijd van 72 naar 78 kilo gegaan. over een jaar zal ik weer een foto plaatsen.

"Ik ben in drie maanden tijd van 72 naar 78 kilo gegaan."
Zie idd een hoger bf. De mate van spiertoename valt zonder cutfoto slecht te beoordelen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
JP21
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.016
Aantal reacties
22
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews