AndroidHealthClinic
Voor en Na (8 maanden)
B

Voor en Na (8 maanden)

Hier een (niet al te beste) foto van vroeger en nu, heb helaas niet veel foto's van voordat ik begonnen was, maar dit geeft een goede indicatie:)

Voor: 80kg @ 1,97 (op deze foto iets minder kg denk ik nog)
Nu: 97kg @ xxx BF (geen idee, schat 15?)

Mijn doel is niet Ronnie Coleman oid, maar wel een goed sportief lichaam, ik denk zelf aan 100kg @ 10 procent.
is dat 97 kilo?? wel een crap pose btw. maar als je echt in 8 maanden 17 kilo bent aangekomen is dat een goede prestatie
 
Niks qua sport eigenlijk, heb een aantal maanden gefitnisst in 2006 zonder enige know-how, ik ben dan ook vrij snel gestopt omdat ik geen resultaat boekte. Na een hoop research hier ben ik erachter hoe belangrijk eten voor je is, dat heeft mij enorm geholpen;). Op de foto links ben ik nog iets lichter dan 80, maar het scheeld niet veel met mijn beginpunt in september:)

editt// er staat trouwens een betere pose in mijn album!
 
2M kan je beter gaan basketten LOL
je was echt wel een super skinny dude he,resultaat is al zichtbaar
 
Haha die before foto is echt erg, damn, totaal geen spieren daar. Wat dat betreft ben je erg goed vooruit gegaan. Keep it up! 2meter + massa = impressive.
 
Thanks mannen! Ik zit nu nog een beetje te twijvelen of ik doorga met bulken, of dat ik ga cutten totdat ik weer op hetzelfde BF zit als toen ik begon.

Doorgaan ga ik iig zeker:)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
baasb
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.587
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
voorna.jpg
Bestandsgrootte
87,8 KB
Datum gemaakt
do, 21 mei 2009 7:32 PM
Dimensies
800px x 532px

Deel deze media

Back
Naar boven