AndroidHealthClinic
voorkant enkel bicep
superrednas

voorkant enkel bicep

nog totaal foto'tje van de voorklant. Vind het vaak moeilijk zelf te beoordelen hoe de verhoudingen zijn van mezelf. Benen moeten stukken groter nog maar ben een tijd daarin geremd door een knieblessure.

Beetje onduidelijk foto maar iets beters heb ik nog niet.
thnx, train vanaf mn 13e dus nu 9 jaar, had veel verder kunnen zijn natuurlijk na die tijd maar soms met perioden minder fanatiek getraind, wel eigenlijk nog nooit een week overgeslagen in die 9 jaar tijd.

Stats weet ik niet exact te zeggen, zal binnenkort is het een en ander opmeten, veel op de weegschaal sta ik niet, word ik alleen maar paranoia van als ik denk er een kilo te zijn afgevallen. maar net toch even gekeken en zit op 73kg. Dit bij een smurfenlengte van 168cm.

De benen ben ik juist totaal niet tevreden over, lang last van mn knie gehad, gelukkig gaat het wat beter nu dus rustig aan aan het opbouwen.

Ben net overgestapt naar een nieuwe sportschool en volgende week op mezelf gaan wonen dus dan kan ik me veel meer op het trainen gaan richten dus hoop het komende jaar veel progressie te gaan maken.
 
Zo dat is al aardig lang, 9 jaar;) Trainde je op je 13e al in de gym dan? En hield je je bezig met voeding enz.?

Kwa stats ging het me meer om gewicht/lengte/trainingstijd.

Jonge, je hebt echt dikke poten man! Benen zien er erg goed uit;)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
superrednas
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.536
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
75_.JPG
Bestandsgrootte
34,4 KB
Dimensies
525px x 646px

Deel deze media

Back
Naar boven