1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Klaudkil

voorkant

voorkant look volgens mij is er niet veel verandert alleen me buikje,en een laagje vet:( schijnbaar doe ik iets fouts ofzo :(

voorkant
Klaudkil, 5 jan 2007
    • luppie
      hoe lang train je en wat zijn je stats ? moi begin om massa op te plaken en je moet je niet druk maken om je buik want dat is niet vet !
    • SHUTTERSPEED
      mwah vind dit nog niet echt een buikje hoor ;)
      je buikspieren zijn nog wel btje te zien

gewoon zo lekker door blijven trainen
    • Klaudkil
      oww sorry ik vergeet dat telkens erbij et zetten.... ik ben 20 jaar 1.75 ik train nu 1 jaar ben 70kilo train 4x per week 2deelen per dag.
      ik zal eens een oudere foto's van mijself scannen (toen ik 18 was) ken ik en jullie mischien beter vergelijken.
    • tripax
      Als je wil groeien moet je eten, wel gezond uiteraard!
    • bart82
      als dit het resultaat is van 1 jaar trainen vraag ik me af wat je de eerste 10 maanden hebt uitgevreten.

Post je voeding en trainingsschema eens want ergens schort iets serieus...
    • Ironmind
      Vreten jongen, hard trainen en vreten!!!
      Beter ga je 5 keer per week naar de gym, ipv 2x !
    • Bosna Animal
      laagje vet? je moet je nu geen zorgen maken over te veel vet. Is een mooi begin wat je nu hebt meer eten en harder trainen.
    • taXi
      goed bezig ff doorbulken!!
    • obikoe
      je groeit niet zo te zien.
      ga anders op een UB/LB schema over.
      minder reps meer gewicht.
      kies ook meer voor de grote spiergroepen en meer compound.
    • Leeman
      een 9 om die 1 op te schroeven..bbram doe ff normaal! wat je moet doen is al gezegd net ;)
    • mBenator
      keep on going
    • klusmier
      ga eten !
    • klusmier
      netjes hoor ! ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Klaudkil
    Datum:
    5 jan 2007
    Bekeken:
    2.957
    Reacties:
    17
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie