MuscleMeat
Voorkant
Suit and Tie

Voorkant

Nu enige tijd niet meer kunnen trainen omdat ik aardig ziek ben geweest.. Langzamerhand goed eten, goed rusten en langzaam weer beginnen met trainen.

Lengte is 1.79
Gewicht is 61.9 kg
Leeftijd is 20 jaar

Foto is genomen terwijl ik met dumbells bezig was (geen pose)
Eten en veel!

Lijkt me een goede basis om mee te beginnen, maar nu moet je er echt wat massa op gaan zetten.

Succes!
 
Ik ben begonnen met het aanpassen en vergroten van mijn eetschema. Om het uur eet ik iets en ik heb ondertussen 4 maaltijden waarin o.a veel pannenkoeken, ananas, kip, veel vlees en groentes bij het avondeten.

Steeds meer krijg ik de drang om te eten tussen de uren door. Ik probeer disciplinair te eten en binnen een korte periode gewoon 6 maaltijden op een dag te hebben.

Ik train niet meer met het uiterste, ik probeer dit figuur gewoon te houden maar er meer massa bij te halen door dus goed te eten en shakes.

Trainen zet ik op een wat lager pitje.. Iemand nog goeie suggesties?
 
mijn suggestie is dat je wel door blijft traine, want anders krijg je alleen maar een dikke pens van al dat eten...
je moet et wel al dat vet omzetten naar spieren, je zult huis niet in 1 keer een heel ander lichaam hebben.
ik spreek uit ervaring, ik weeg ook niet veel meer dan 2 kiezelstenen.
 
je instelling is goed nu nog hard bij trainen en over 6 maanden weer ff een foto posten beschouw dit als een before picture
 
M
ik kan weinig of niets zien op deze pic, en voor hetgeen wat ik zie krijg je een 5.
volgende keer betere foto waar je duidelijk iets op kunt zien helemaal

thx
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Suit and Tie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.355
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
jur2.JPG
Bestandsgrootte
22,7 KB
Dimensies
422px x 428px

Deel deze media

Back
Naar boven