Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
slik, hierbij de foto, dit is omdat ik ben begonnen met sonja bakkeren, en ik wil kijken,
wat het effect is na 12 weken.
De statistieken plaats ik hieronder.
ik weet het, veel werk aan de winkel!
het moet even met sonja bakker, omdat er spoedig vooral het vetpercentage lager moet, ik kan heel slecht tegen de warmte, en dit is de eerste zomer met zo'n hoog vetpercentage.
Ik ben idd in 7 maanden 20 kg aangekomen, allerlei onderzoeken voor gehad, maar men heeft er geen verklaring voor kunnen vinden, ook niet voor mijn eetpatroon,
en ik deed toen 4 dagen per week fitness, enz. Dus men is
er nog steeds niet achter. En het heeft ook een heel poos geduurd, eer dat ik kon accepteren dat het er niet zo maar af is.
Helaas ben ik niet zo'n fruit en vleesliefhebber.
Maar het voordeel van sonja bakker dieet is dat ik nu
min of meer gedwongen ben om vlees en fruit te eten.
Ik ga dit 12 weken doen, en dat weten we of het effect heeft
op mijn algehele gezondheid (minder moe, minder snel buiten adem) en of mijn vetpercentage lager word of het gewicht.
Ik ben heel benieuwd! En ja, daarnaast train ik ook,
en houd een hele goede sportinstructeur mij nauwlettend in de gaten.
Je begon met fitness, dus je ging normaal gezien meer energie verbruiken, en toch kom je 20 kg bij ipv eraf. Nu heb ik rare dingen gezien maar hier mis ik toch de logica in hoor?
Hopelijk heb je geen stofwisselingsziekte, succes en doe dat SB dieet no niet te lang want het is echt niet ideaal.
ik heb weinig keus, als ik nog 10-15 kg aankom, moet ik worden opgenomen in het ziekenhuis, en dan moet ik een maand lang modifast ofzoiets nemen, ik moet dan worden opgenomen, omdat ik alleen de drinkvariantie mag nemen. Ik wilde dit niet, omdat ik dan heel bang ben voor jojo effect. Nu heb ik het al door fitness zo ver kunnen brengen dat ik 4 maanden langs niks ben aangekomen (eerst 2 tot 3 kg per maand). Toch wil ik afvallen, en vooral het vet% naar beneden doen, omdat ik over een klein jaartje hoop te trouwen, en dan wil ik er mooi opstaan!!!!! :-)
zo ondanks alle kritiek toch met sonja bakker en geheim fitness schema begonnen :-p
Dit is nu de 3e week van sonja bakkeren.
1e week: 1,5kg afgevallen
2e week: 1,0kg afgevallen
totaal: 2,5kg
vetpercentage 2 weken terug:
03-08: 33,9%
17-08: 32,6%
Biceps: 15>14
Triceps: 20>17
Rug: 17>19 (rug is rechter aan het worden)
Heup: 32>27 :-))
Dus ben erg trots op dit resultaat, het gaat niet zomaar,
maar het resultaat is er dan ook naar! ;-)
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.