MuscleMeat
Vroeger en nu!
J

Vroeger en nu!

Dit is een vergelijking van mezelf vroeger en nu.
Linkse foto is enkele jaren terug en gewicht was er ongeveer 60kg, rechtse foto is van deze zomer. gewicht praktisch hetzelfde maar veel minder bf.
Ben vroeger begonnen fitnessen toen ik 48kg woog, spijtig heb ik daar nog geen foto meer van terug gevonden maar ik blijf zoeken.
Momenteel weeg ik al 65kg en andere foto's zullen volgen. Volgend jaar mijn eerste wedstrijd op het oog -65kg.
toen je 48 kg woog begonnen? hoe oud was je toen 14? dat is echt licht :p mooie verandering , maar ga je aan bodybuilding wedstrijd meedoen zeg je? hmm dan kan ik er ook wel makkelijk al aan meedoen als ik de foto bekijk
 
@ dolleyes
Sta ik hier wedstrijd klaar denk je? helemaal niet
Ondertussen is er 5kg bij en heb nog 4 maanden om te bulken ;)
Trouwens ik was 19j toen ik 48kg woog en lach er maar mee ;)
Ik doe er tenminste iest aan dus werk je jaloezie ergens op een ander uit.
En als ik jou rug vergelijk met de mijne ben jij net dat object dat die chinezen gebruiken... hoe heet dat ook weer??...
Verdorie ben het vergeten maar ze gebruiken het ipv een vork. :p
Zo'n uitleg als jij geeft moet je aan mij niet verkopen.
Zeker niet aan mensen die er voor werken. iedereen moet ergens beginnen...

Grtz
 
uuuh je hoeft het niet meteen als een bedreiging op te vatten jongen ik zeg toch mooie verandering ;) en die foto van mijn rug is in ruststand en ik ben pas 18 jaar dus ik heb geen reden om volgens jou jaloers te zijn op je, en ik ben geen uitleg aant verkopen waar staat dat getypt?
haal het niet in je hoofd dat ik je beledig anders zou ik je geen 7 punten geven meneer en ik lach je niet uit om je gewicht maar ik mag wel zeggen dat 48 kilo licht is want dat is ook zo..
en je staat te verkondigen dat je met een wedstrijd gaat beginnen waarom zou ik dan niet mogen zeggen dat ik dan ook wel mee kan doen omdat ik van mezelf vind dat ik er ook hard aan gewerkt heb om zo uit te zien zoals jij jezelf nu ziet, dus is ook geen reden om mij naar beneden te halen als je eens goed leest en me beoordeling bekijkt heb ik jou helemaal niet beneden gehaald ;)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
jeanke006
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.830
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
SAMSUNG TECHWIN CO., LTD. Digimax A6
Opening
ƒ/2.7
Brandpuntsafstand
8,1 mm
Blootstellingstijd
1/30 seconde(n)
ISO
141
Bestandsnaam
voor_en_na2.jpg
Bestandsgrootte
27,2 KB
Datum gemaakt
zo, 27 september 1942 2:43 PM
Dimensies
342px x 214px

Deel deze media

Back
Naar boven