1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
philippezzz7

wat zou mijn vp zijn?

Ik ben tijdje aan cutten heb een bodyfat monitor die geeft wel een daling aan tegenover een tijdje terug maar denk toch dat deze niet klopt! Ik weeg 92kg 1m78 en die geeft 18.9% aan, wat mij nogal aan de hoge kant lijkt of vergis ik me daaronder?

wat zou mijn vp zijn?
philippezzz7, 25 mei 2013
    • Musclegrow
      18,9 is het zeker niet. het is wel lager! laat het met de hand meten.
    • Obee
      Gaat de goede kant op
    • Biobeast
      18,9?? 11?
    • Raoul91
      Rond de 16%
    • philippezzz7
      @ musclegrow ga nog even doorcutten voor ik het met de hand ga laten meten heb nog voor 2maand door te cutten en dan zien of er nog een paar % afmoet, maar daar zal ik dan wat gewicht voor moeten inleveren
      @ obee thx
      @ biobeest denk eerder zelf aan een 13 a 14%
      @ raoul91 de zestien ben ik al gepasseerd denk dat je enkele procentjes mis zit zal iets tussen die 11 en 16% zijn
      Jullie zijn iig bedankt me een beter idee te geven hoeveel het al zou kunnen zijn :-)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    philippezzz7
    Datum:
    25 mei 2013
    Bekeken:
    1.528
    Reacties:
    5
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie