MuscleMeat
wesleyb8
wovano

wesleyb8

Mijn naam is wesley, 23 jarige fitness fanaat uit ons mooie Gelderse kapitaal Arnhem. Wanneer ik niet aan het ijzer vreten ben sta ik strak in pak als verkoper in een keukenzaak.

Al jaren lang ben ik af en aan in de sportschool te vinden. Het heeft me altijd geïnteresseerd om mezelf fysiek te verbeteren alleen heb ik door vele tegenslagen vaak het bijltje erbij neer gegooid, iets wat veel van jullie zullen herkennen. Dit jaar begon echter anders, ik moest en zou een keer een zichtbare sixpack bemachtigen. Januari ging het roer om en besloot ik mijn eerste echte cut te doen. Met bloed zweet en tranen heb ik door de Corona crisis heen getraind met elastieken , dumbells die mijn jongere zusje nog door het plafond smijt en alle mogelijke hocus pocus variaties van pull ups.

Het dieet viel me zwaar maar met de resultaten kwam de motivatie. En zie hier het resultaat van een eerste cut. Er is nog veel voor mij om als naturel te halen op mijn huidige 82 kg bij 1.81 cm maar voor nu ben ik redelijk content!
Goeie, meer kan ik niet zeggen behalve dat je stiekem mijn favorietje bent om te winnen
 
Bedankt !! Ik wou nog droger staan eigenlijk maar opzich ben ik content als ik kijk waar ik vandaan kom begin van dit jaar :)
Denk je niet dat het dan te koste van massa zou gaan zonder omdersteuning? Dit is al heel mooi droog, buikspieren goed zichtbaar, mooie aflijningen.
 
Denk je niet dat het dan te koste van massa zou gaan zonder omdersteuning? Dit is al heel mooi droog, buikspieren goed zichtbaar, mooie aflijningen.
Dat gaat het ook absoluut. Ik heb zeker droger gestaan een aantal weken hiervoor maar vond mezelf te plat om die fotos te gebruiken. Wat ik voor deze fotos gedaan heb is drie weken behoorlijk laag in kcal zitten en de dag voor de fotos heb ik ruim 500 gram carbs op om een beetje hard te staan.

Het was voor mij ook een hoop experimenteren omdat het mijn eerste cut was en als natty kom je toch van een koude kermis thuis als je echt laag staat. Volgend jaar ga ik het rustiger aanpakken en een professionele shoot doen !
 

Media informatie

Categorie
Contest 2020
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.827
Aantal reacties
39
Beoordeling
4,55 ster(ren) 40 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
wesleyb8.jpeg
Bestandsgrootte
160,7 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven