AndroidHealthClinic
A

Wienand contest 2009

Sommigen hebben deze foto vorig jaar al gezien. Ik wil deze foto toch in m'n gallery hebben om straks m'n nieuwe foto (2010) ernaast te kunnen zetten om de progressie te kunnen zien.

Op deze foto ben ik 102 kg, m'n vetpercentage weet ik niet...
M'n rug ben ik niet tevreden over... De flitser deed het een paar keer niet en toen had ik geen kracht meer om m'n rug supergoed aan te spannen.
Zeker mooi fysiek! Had deze foto nog niet gezien.
Enige mss, kan je echt geen ander gezicht trekken bij de Side Tricep pose? Het is echt angstaanjagend :p

echt een streef fysiek voor ieder!
neem je dit jaar weer zo'n ''soort van'' shoot als eind foto?
enige waar nog aan gewerkt zou mogen worden zijn je hamstrings/kuiten hoewel die ook goed ontwikkelt zijn.

succes wienand

Ja zeker, vriend van me kan goed fotograferen, dan is ook alles goed en duidelijk te zien, wel zo prettig, in tegenstelling tot een foto gemaakt op de meeste telefoons...

M'n benen hebben nog altijd een kleine achterstand vanwege een knieoperatie in 2007 maar gaat steeds beter!

dat is hellemaal super, spiegel reflex camera? in ieder geval een professionele camera.
super kwaliteit, en de olie die je (gematigt) hebt gebruikt maakt het totaal plaatje nog beter, ook een hele fijne licht inval moet ik zeggen.

er is altijd wel iets wat nog wel wat voller mag of wat meer definitie etc. het is nooit goed bij ''ons''

Ja ofcourse! kijk voor zijn foto's even op www.mvdklooster.nl

Het kan altijd beter, true! Daarom blijf ik ook gemotiveerd! :D

zeer netjes! Succes met de contest!

Mag ik vragen wat je aan je knie had?

Ja, ik had een knieschijf die een paar keer naar m'n knieholte is geschoten (oorzaak geschept op de fiets) en dat heb ik laten opereren zodat dit niet meer gebeurd.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Anoniem_1983
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.720
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews