MuscleMeat
wimpienl
Foto Contests

wimpienl

Mijn naam is Wim, leeftijd 44 jaar, vader van 4 kinderen, gewicht 86 kilo bij 180 cm lang.
Ben begonnen met trainen eind februarie 2008.
Doel is wat vetverlies en spier aanzetten tot een maximaal gewicht van rond 90 kilo met laag vetpercentage.
Ik doe een split schema, dit over 3 dagen verspreid en dat alles 2 maal per week, dus gemiddeld 6 dagen per week trainen.
Na de krachttraining nog half uurtje cardio.
Helaas is de kwaliteit van de foto's slecht door de camera, ik weet niet goed hoe die werkt, dus we moeten het er maar mee doen.
Ik wens alle mede wedstrijdgenoten veel succes, het was leuk om een doel te kunnen stellen en er voor te gaan.
Wim kerel ik weet hoe moeilijk het voor jou is om toch je trainingen te doen, persoonlijk heb ik diep respect voor alles wat je doormaakt. Alleen daarvoor zou ik je een 10 geven, maar dat mag niet. Ik moet je beoordelen op je lijf.
 
Je bent niet droog genoeg, maar ja 44 en net anderhalf jaar bezig; niet verkeerd.
 
Rug pose ziet er beter uit. Er zit wel wat spiermassa onder dat vet. Zou flink gaan cutten.
UB=3,5

Benen is er lastig te beoordelen omdat de foto zo hoog is genomen.
LB=2

Totaal=5,5=6
 
Netjes hoor, voor iemand van die leeftijd, en ook nog eens alleenstaande vader van 4 kinderen.

Wel beetje oefenen met posen, dan komt alles veel beter uit! Vooral bij dat bicep-shot.
 
Menigeen 40 plusser zou een moord doen voor je buik en je complete fysiek!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.669
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
wimpienl.jpg
Bestandsgrootte
82,1 KB
Dimensies
800px x 696px

Deel deze media

Back
Naar boven