• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat
Woensdag 23 mei 2007
romano1986

Woensdag 23 mei 2007

even tussentijdse foto van mijn cut.
sta nu op een geschatte 9% en wil naar de 6% deze zomer.

stats etc. staan in mijn cut-log (deze foto ook maar daar kan je geen punten geven:))

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/cut-log-fotos-113558/#post1970764
even een tussentijdse foto van mijn cut, sta nu op een geschatte 9% en wil deze zomer naar de 6%.

stats etc. staan ook in mijn cut-log (deze foto ook maar daar kan je geen punten geven :))

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/cut-log-fotos-113558/#post1970764

he? heb je hier niet al een hoop foto's geplaatst? of was jij toen die "superdude" ofzo? ;p

al goed hoor (beetje mijn fysiek atm denkk), zou niet direct doorcutten maar goed, moet je zelf weten ;)

ziet er goed uit hoor, maar is dit niet iets meer dan 9 procent?
bij je buik zie ik nog wel wat vet. achja boeie een 8+

@ boto: ja maar was slechte kwaliteit dus heb ze maar verwijderd ;)

@ obeb: was ook een schatting maar veel meer dan 9 zal het niet zijn toch?

@ taxi: ja is ook zo maar ik ga op vakantie en ben bang dat ik dan snel stijg in BF dus daarom wil ik nu gewoon zo laag mogelijk gaan zitten

Goed dat je droog wilt zijn voor de zomer! Gewoon ff verder rond onderhoud straks en dan schone massa bijzetten icb met crea oid, en in de winter ietsjes meer eten (dat zou ik doen).

@: chriskederat: zit al tijdje in de cut en beginnen met cutten vind ik het moeilijkst daarom ga ik nu nog even door.

@ johanheeze: eet al op onderhoud, het tekort creëer ik met cardio dan verlies je bijna niks aan spiermassa. ma daarna ga ik zeker cleanbulken want zo droog staan bevalt me wel haha

Hey kerel, je ziet er al een stuk droger uit haha. Goed bezig, ik heb je vet overgenomen denk ik maarja... moet ook maar weer eens goed gaan knallen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
romano1986
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.977
Aantal reacties
25
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews