Fitness Seller
Xtreme_BODY
Foto Contests

Xtreme_BODY

Ik ben 20 jaar en ben ongeveer 4,5 jaar geleden begonnen met trainen, helaas wel met vele onderbrekingen door blesures en ziek zijn. Laatste half jaar geen benen kunnen trainen door knie blesure kan mijn benen nu weer een beetje trainen maar nog steeds een beetje gevoelig. Vanaf nu is het belangrijkste dus mijn benen weer op nivo krijgen. Zoals ze voor de blesure waren. Verder is het een droom van mij om ooit nog een keer op het podium te staan maar gezien mijn lengte 1,92 gaat dat helaas zeer lastig worden.

De eerste paar jaar dat ik aan het trainen was kloote ik maar een beetje aan en had eigenlijks geen idee wat ik aan het doen was. Pas naar heelveel dingen zelf proberen en natuurlijk door de hulp van dit forum ;) kreeg ik eindelijk een idee hoe ik moest trainen en eten.

Verder train ik over het algemeen 4 x per week zon 45 min per keer. Heel afentoe wissel ik het af met een aantal weken 6x per week alle spiergroepen 2x. Verder heb ik niet echt een vast trainingschema ik bepaal pas welke oefeningen ik ga doen als ik bij de sportschool ben. Momenteel train ik alles superslow. 5 seconden negatief, op diepste punt 2 sec vast houden dan 2 a 3 sec positief en bovenaan weer 2 sec vasthouden en zo hard mogelijk aanspannen. Dit doe ik afwisselend met perioden waarbij ik reps doe met 1 sec positief en 1 sec negatief.
Mijn doel. Alleen had ik liever wat borstmassa van je op je schouders willen plakken.

Jij mag van mij wel winnen :D
 

Media informatie

Categorie
Contest 2005
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
15.975
Aantal reacties
82
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Xtreme_BODY.jpg
Bestandsgrootte
36,2 KB
Dimensies
503px x 503px

Deel deze media

Back
Naar boven