Fitness Seller
stijn the

Zomer Voetbal. De startpositie.

• Media owner stijn the
  • Datum plaatsing
jezus, als er voor dit postuur (nothing personal) al een 8 word gegeven lijkt het er wel heel erg op dat deze site er is om het zelfvertrouwen van mensen omhoog te helpen. Wees gewoon eens realistisch met de cijfers! Als dit al een 8 is wat heeft Cutler dan voor cijfer, een 58??

ja die cijfers verbazen mij ook echt.
hij heeft geen info ofzo er bij gzet en hij heeft dunne benen en een normaal mannen postuur...

jezus, als er voor dit postuur (nothing personal) al een 8 word gegeven lijkt het er wel heel erg op dat deze site er is om het zelfvertrouwen van mensen omhoog te helpen. Wees gewoon eens realistisch met de cijfers! Als dit al een 8 is wat heeft Cutler dan voor cijfer, een 58??

-----
Niet zo gek als je bedenkt dat de meeste hier skinny ecto's zijn ;)

lol ik kan idd zien wat jullie bedoelen Falstyr en Mathijs , misschien geven mensen een 8 voor z'n begin situatie ? Als dat niet het geval is snap ik het ook niet echt :S

ik zou toch is uit ademen de volgende keer je ziet er nogal wat gespannen uit :-)

Ik ben het vreselijk met je eens.

daarom geef ik op beginfoto's geen punten, maar is wel een lichaam dat erg mooi gemaakt kan worden, goede natuurlijke basis

Ik denk dat we mensen sowieso niet moeten gaan vergelijken met mensen die 100.000 euro of meer per jaar juicen.. Kijk gewoon naar leeftijd en trainingsjaren en evt AS gebruik en geef een relatief cijfer. Vergeleken met Coleman is iedereen een wuss..

Dit is gewoon een 6je waard omdat het een goed beginners foto is om later te vergelijken.
Maar een 8 is toch zwaar overdreven indd.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
stijn the
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.744
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews