Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
jezus, als er voor dit postuur (nothing personal) al een 8 word gegeven lijkt het er wel heel erg op dat deze site er is om het zelfvertrouwen van mensen omhoog te helpen. Wees gewoon eens realistisch met de cijfers! Als dit al een 8 is wat heeft Cutler dan voor cijfer, een 58??
jezus, als er voor dit postuur (nothing personal) al een 8 word gegeven lijkt het er wel heel erg op dat deze site er is om het zelfvertrouwen van mensen omhoog te helpen. Wees gewoon eens realistisch met de cijfers! Als dit al een 8 is wat heeft Cutler dan voor cijfer, een 58??
-----
Niet zo gek als je bedenkt dat de meeste hier skinny ecto's zijn
lol ik kan idd zien wat jullie bedoelen Falstyr en Mathijs , misschien geven mensen een 8 voor z'n begin situatie ? Als dat niet het geval is snap ik het ook niet echt :S
Ik denk dat we mensen sowieso niet moeten gaan vergelijken met mensen die 100.000 euro of meer per jaar juicen.. Kijk gewoon naar leeftijd en trainingsjaren en evt AS gebruik en geef een relatief cijfer. Vergeleken met Coleman is iedereen een wuss..
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.