Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Advertentievoorkeur

Informatie en voorkeursinstellingen advertentiepartners.

Als u minderjarig bent zijn deze instellingen niet van toepassing en kiest u ook voor niet-gepersonaliseerde advertenties (automatisch ingesteld). In het cookiebeleid staat uitgelegd wat cookies zijn en hoe u deze kan uitschakelen of verwijderen.

Kies gepersonaliseerde advertenties

Kies niet-gepersonaliseerde advertenties

Informatie soort advertenties

Gepersonaliseerde advertenties

Gepersonaliseerd adverteren (voorheen 'op interesses gebaseerd adverteren') is een krachtige tool die de relevantie van advertenties voor gebruikers verbetert en de ROI voor adverteerders verhoogt. Bij al onze producten voor uitgevers trekken we conclusies over de interesses van gebruikers op basis van sites die ze bezoeken of apps die ze gebruiken. Zo kunnen adverteerders hun campagnes targeten op basis van die interesses, wat de waarde van advertenties voor zowel gebruikers als adverteerders verhoogt.

Google beschouwt advertenties als gepersonaliseerd wanneer deze zijn gebaseerd op eerder verzamelde of historische gegevens om de advertentieselectie te bepalen of te beïnvloeden. Deze gegevens omvatten bijvoorbeeld eerdere zoekopdrachten of activiteiten van gebruikers, websites die ze hebben bezocht, apps die ze hebben gebruikt, hun locatie en demografische informatie. Meer specifiek gaat het hierbij bijvoorbeeld om demografische targeting, targeting op interessecategorie, remarketing, targeting op Klantenmatch-lijsten en doelgroeplijsten die zijn geüpload in DoubleClick Bid Manager of Campaign Manager.

Niet-gepersonaliseerde advertenties

Niet-gepersonaliseerde advertenties zijn advertenties die niet zijn gebaseerd op eerder gedrag van gebruikers. Deze advertenties worden getarget met behulp van contextuele informatie, waaronder ruwe geografische targeting (bijvoorbeeld op plaatsniveau) voor de huidige locatie, de huidige zoektermen en de content van de huidige site of app. Google staat geen enkele vorm van gepersonaliseerde targeting toe, waaronder demografische targeting en targeting op gebruikerslijst.

Hoewel voor niet-gepersonaliseerde advertenties geen cookies of mobiele advertentie-ID's worden gebruikt voor advertentietargeting, worden cookies en mobiele advertentie-ID's wel gebruikt voor frequentielimieten, voor verzamelde advertentierapportage, en om bedrog en misbruik te bestrijden. Daarom moet u toestemming verkrijgen om voor die doeleinden cookies of mobiele advertentie-ID's te gebruiken indien dit wettelijk is vereist, overeenkomstig de e-privacyrichtlijn die van kracht is in bepaalde landen in de Europese Economische Ruimte.

Advertentiepartners

Google * Aarki * Adacado * Adara Media * AdClear * ADEX * Adform * Adikteev * AdLedge * Adloox * Adludio * AdMaxim * Admedo * Admetrics * Adobe Advertising Cloud * AdRoll, Inc. * AdTriba * advanced STORE GmbH * Adventori * advolution.control * affilinet * Akamai * Amazon * Amobee * Analights * AppLovin Corp. * AppNexus * Arrivalist * AudienceProject * Aunica * Avocet * Batch Media * BDSK Handels GmbH & Co. KG * Beeswax * Betgenius * Bidswitch * Blismedia * Bombora * Booking.com * C3 Metrics * Cablato * Celtra * Centro * Cint * Clinch * Cloud Technologies * Cloudflare * Commanders Act * comScore * Conversant/CJ Affiliate * Crimtan * Criteo * CUBED * DataXu * Delta Projects * Demandbase * DENTSU * Dentsu Aegis Network * Digiseg * DMA Institute * DoubleVerify * Dstillery * DTS * EASYmedia * eBay * ebuilders * Effinity * emetriq * Ensighten * Essens * ESV * Evidon * Exactag * Exponential * Facebook * Flashtalking * Fractional Media * FUSIO BY S4M * Gemius * GetIntent GfK * GP One * GroupM * gskinner * Haensel AMS * Havas Media France - DBi * hurra.com * IBM * Ignition One * Impact * Index Exchange * Infectious Media * Innovid * Integral Ad Science * intelliAd * Interpublic Group * Jivox * Kantar * Kochava * LifeStreet * Liftoff * LiveRamp * Localsensor * LoopMe * Lotame * Macromill group * MainADV * Manage.com * Marketing Science Consulting Group, Inc. * MBR Targeting Gmbh * MediaMath * Meetrics * MindTake Research * Mobitrans * Mobpro * Moloco Ads * MSI-ACI * Nano Interactive * Navegg * Neodata Group * NEORY GmbH * Netflix * Netquest * Neuralone * Neustar * Nielsen * Nordic Factory Solutions AB * numberly * Oath * Objective Partners * Omnicom Media Group * On Device Research * OneTag * OpenX Technologies * Optomaton * Oracle Data Cloud * OTTO * PERMODO * Pixalate * Platform161 * PMG * Protected Media * Publicis Groupe * PubMatic * PulsePoint * Quantcast * Rackspace * Rakuten Marketing * Relay42 * Remerge * Resonate * RevJet * RhythmOne LLC * RN SSI Group * Roq.ad * RTB House * Rubicon Project * Salesforce DMP * Scenestealer * Scoota * Seenthis * Sellpoints Semasio GmbH * SFR * Sift Media * Simpli.fi * Sizmek * Smaato * Smadex * Smart * Smartology * Sociomantic * Sojern * Sovrn * Spotad * SpotX * TabMo * Taboola * TACTIC™ Real-Time Marketing * Teads.TV * TEEMO * The Trade Desk * Tradedoubler * travel audience – An Amadeus Company * TreSensa * TripleLift * TruEffect * TrustArc * Turbobytes * UDG * usemax (Emego GmbH) * Videology * Viewbix Vimeo * Virtual Minds * Vodafone GmbH * Waystack * Webgains Weborama * White Ops * Widespace * Yieldr * ZMS *
Gepubliceerd:
8 jun 2018
Paginaweergaven:
2.363

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie