MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In principe niet maar zolang je niet gaat verkopen via pb zul je niet zo snel een ban krijgen ervoor ;)
Ik verkoop niets. Maar mensen helpen heb je me al eerder niet in dank afgenomen vanwege "de regels". Vandaar de vraag. Tnx
 
Iemand ooit al eens iets gestackt met triumphalis? Zoja, wat en wat waren de resultaten?
 
Update: LGD en Ostarine

3 weken bezig, 3 kilo aangekomen
Lgd 6mg en Ostarine 20 mg

Dosering inmiddels iets verhoogd voor de resterende 3 weken
Lgd 12mg en ostarine 20 mg

Voor deze periode heb ik 4 maanden op een laag niveau getraind: oorzaak blessure.
NU train ik weer 4x in de week 100% ipv 2x in de week op 50%
 
Heb het hier al eens tegengekomen, maar is enkele maanden geleden, denk als je door de 361 pagina's scrolt, of de zoekfunctie gebruikt, het wel terug te vinden is ;-)

Edit: Resultaten voor Zoekopdracht: triumphalis | Bodybuilding.nl Forum

Zo te zien is er al wel eens 11-oxo samen met triumphalis gebruikt maar ik zou misschien eerder durven kiezen voor Trest (testbase als ik me niet vergis) of misschien zelfs na de triumphaliscycle een korte Halo-Plexcycle (HRS) te laten lopen om er droog en hard uit te komen?
 
Heb enkel ervaring met Epistane, en dat was voor mij genoeg om het effect van pro-hormonen te ontdekken.
Voor mij nooit meer: Een kuurtje Anavar is niet veel duurder, en daarvan weet je tenminste wat je slikt.
Voor mij peroonlijk waren de bijwerkingen nogal groot, en het effect zeer klein.
Er zijn echter mensen die het tegenovergestelde ervaren, succes met je cycle!
 
Update: LGD en Ostarine

3 weken bezig, 3 kilo aangekomen
Lgd 6mg en Ostarine 20 mg

Dosering inmiddels iets verhoogd voor de resterende 3 weken
Lgd 12mg en ostarine 20 mg

Voor deze periode heb ik 4 maanden op een laag niveau getraind: oorzaak blessure.
NU train ik weer 4x in de week 100% ipv 2x in de week op 50%

Hoe bevalt deze combi je? Last van sides? En hoe ga ja nakuren? Ben de laatste tijd wel licht geïnteresseerd geraakt in deze supplementen, vanwege de mogelijk goede resultaten om (extra) af te vallen, zonder spierverlies.

Wellicht vragen die ik niet mag stellen of jij niet mag beantwoorden volgens de board-regels...dan mijn excuses.
 
Is epistane nog steeds verkrijgbaar? Of is dit uit de handel gehaalt ondertussen?
 
Is epistane nog steeds verkrijgbaar? Of is dit uit de handel gehaalt ondertussen?
In de UK gewoon verkrijgbaar. (EBay bv)
Maar bij de meeste bedrijven is de focus verlegt naar SARMS.
Kijk wel naar een beetje kwaliteit. Anders zet het om naar pheraplex en dat wil je niet.
 
In de UK gewoon verkrijgbaar. (EBay bv)
Maar bij de meeste bedrijven is de focus verlegt naar SARMS.
Kijk wel naar een beetje kwaliteit. Anders zet het om naar pheraplex en dat wil je niet.
had ikd ook reagereerd, werd verwijerderd
 
Update: LGD en Ostarine

3 weken bezig, 3 kilo aangekomen
Lgd 6mg en Ostarine 20 mg

Dosering inmiddels iets verhoogd voor de resterende 3 weken
Lgd 12mg en ostarine 20 mg

Voor deze periode heb ik 4 maanden op een laag niveau getraind: oorzaak blessure.
NU train ik weer 4x in de week 100% ipv 2x in de week op 50%

Dit zijn sarms en geen PH.
 
Heeft iemand enige ervaring of advies met het combineren van 1-andro en Sibutramine?
Heeft dit gunstige gevolgen voor het behouden van (bijna) alle spieren tijdens een cut of eventueel bouwen van spieren tijdens een cut.

Is er eventueel een PCT nodig na een 1-Andro cycle? (aangezien '1-androstene-3b-ol 17-one' door een Enzyme in de lever in 1 circulatie wordt omgezet in 1-Testosteron ( blijkbaar 7x zo sterk als Testosteron))
Momenteel run ik 3x120mg (360mg) per dag 6weken.
Zo ja welke PCT? En wanneer dit niet gedaan kan worden kunnen de gevolgen het stoppen van natuurlijke test productie zijn? met een TRT als vervolg?

1-androstene-3b-ol 17-one
week 1: 2x120mg
week 2 t/m 6 3x120mg

Sibutramine
Week 1-6 2x25mg

Zelf wel enige results gemerkt, abs zijn te zien (eerst totaal niet), rondere borst en armen en sterk gegroeide '3D' schouders tijdens het trainen. Echter geen idee hoe groot de rol van de 1-andro hier was.



Advies wordt op prijs gesteld.
 
Ik ga zelf binnenkort starten met een 6 weekse 1-andro / 4-andro stack, moet nogal mild zijn en m'n verwachten zijn dan ook vrij minimaal maar lijkt me toch het proberen waard (gezien ik nog steeds niet wil prikken).
Heb eerder enkele oral cycles (DMZ, Trest + Epi, Anavar) gedaan en besloten deze keer geen bakken met geld uit te geven aan al die dure on cycle supps, heb nu alleen NAC en Milk Thistle voor on cycle (naast omega-3 en vit C).
Iemand enige ervaring hiermee? Is dit voldoende of raden jullie toch een AI (Aromasin) aan ivm 4-andro?

Dit topic lijkt een beetje dood trouwens, hebben de prohormonen hun beste tijd gehad na alle bans of wat is de reden dat het hier zo rustig is? En ja ik weet het, laat de lever slopende prohormonen beter links liggen en ga voor de real deal maar zoals al gezegd, ik ben dan wel een 40 plusser maar nog steeds niet klaar om te prikken...
 
Die Andros werken pas na 4 weken, ze worden meestal voor 12 weken genomen. Welke doseringen pak je? Hoe vond je DMZ epi etc?
 
12 weken? Ik kom toch vrijwel overal 6 tot 8 weken tegen? En voor beginners zelfs maar 4 weken. 12 weken nog nergens terug gezien. Dat ze pas na 4 weken echt inslaan lees je idd wel overal.

DMZ was on cycle goed, was m'n eerste ervaring met prohormonen. 11kg aangekomen maar vrijwel alles verloren omdat ik toen voor een otc PCT heb gekozen ipv Nolva of Clomid.
Trest + Epi was beter, alleen laatste 2 vd 6 weken veel last gehad van lethargy. Wel Nolva als pct en vrijwel alle winst behouden.
Anavar was een waste of money, waarschijnlijk fake rommel gehad.

Laatste cycle is nu zo'n 2jr terug.

Ik heb deze keer 2 bottles Spartan Mass V2 besteld, zijn 120 tabs van 100mg 1-andro en 100mg 4-andro. Dosering zal dan 300mg 1-andro + 300mg 4-andro p/dag worden. Helaas had m'n supplier nog maar 2 bottles op voorraad anders had ik er 3 gekocht. Hier zal ik het mee moeten doen, kan Spartan Mass V2 ook niet meer elders vinden.
 
Back
Naar boven