XXL Nutrition

Forum Challenge N°19 Incline curls (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar gesupineerd is 16 kg wel veel te veel. Ik curl biceps standaard gesupineerd. Hammer Curls semi-supinated uiteraard.

Edit: ik bedoelde dus van onder tot boven handpalmen naar boven, dus zonder te supineren gedurende de beweging.
 
Regel over supinatie aangepast in de beginpost.
had timer maar op 1 minuut gezet (en had dit niet gezien). volgende keer dubbel kijken...
Ik tel 9 geldige reps :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
1-jpg.jpg

Is dat nou echt Maxima?
 
Net 20 reps gedaan met 17.5kg. Ga als het nodig is nog wel naar een gym met 16 kg db's
 
Boh 20 reps man! Met meee gewicht dan nog!
 
net 12 reps met 22kg.

zal misschien nog wel eens een keer een poging wagen met de 16kg
 
Waar blijven die filmpjes dan?!
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Voor mij is het out. Laatste training nog eens geprobeerd met 15 kg. Maar omdat die dumbell stangen zo lang zijn moet mijn armen veel te ver naar buiten draaien om mijn bench/benen te passeren om deftige reps te maken. Zal voor de volgense challenge zijn.
 
Net 18 reps gedaan met 16kg maar zaterdag aardig wild gedaan bij Defqon dus op een goede dag zit er wel meer in, maar RockOfAges beat me :(
 
Veel bla bla weinig film deze keer. Ofwel komt het weer in de laatste week
 
had na de vorige keer een beetje last van de bicepaanhechting in mijn schouder dus ben een beetje terughoudend om het nog eens te proberen. Zal de poging met 17.5 even uploaden. ben benieuwd hoeveel er geldig zijn.
 
Als niemand een filmpje upload, dan kan ik misschien ook eens een challendge winnen :D
 
Back
Naar boven