Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Ik was 15, er zijn wel meer panlatten op die leeftijd.

Toevallig heb ik dus wel eetproblemen gehad rond die leeftijd door een vechtscheiding van mijn ouders. Ik ben dan kleiner en woog 46 kg.. zag er beroerder uit als een panlat en zeker alles behalve gezond.. gelukkig had ik wel mensen om mij heen die door hadden dat 46 kg op 170 geen gezond gewicht was en grepen in.
 
Terug naar 30%
20180619_183118.jpg
 
Met hoger val ik niet af :dunno:


Hmm..dit lijkt me sterk... Zeker als je 4x sport.
Waarom probeer je niet meer te eten eneventueel wat extra cardio ofzo
Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee.

Maar met jouw lengte hoeft er niks meer af toch?

Meer kunnen eten is voor mij iig de de beste motivatie om te gaan sporten
 
Toevallig heb ik dus wel eetproblemen gehad rond die leeftijd door een vechtscheiding van mijn ouders. Ik ben dan kleiner en woog 46 kg.. zag er beroerder uit als een panlat en zeker alles behalve gezond.. gelukkig had ik wel mensen om mij heen die door hadden dat 46 kg op 170 geen gezond gewicht was en grepen in.
Pfoe, gelukkig dat je omgeving je heeft gewaarschuwd. Mijn zus heeft anorexia gehad en heeft ook zoiets gewogen met 1.80. Scheelde niet veel, opname in het ziekenhuis etc. Nu gaat het gelukkig beter en heeft ze een gezond gewicht. Mentaal blijft het moeite kosten goed te eten, maar ze houdt het vol.
 
Ziet er overigens ook nog prima verantwoord uit voor een "cheatmeal" Waarschijnlijk ook welverdiend!
 
Pfoe, gelukkig dat je omgeving je heeft gewaarschuwd. Mijn zus heeft anorexia gehad en heeft ook zoiets gewogen met 1.80. Scheelde niet veel, opname in het ziekenhuis etc. Nu gaat het gelukkig beter en heeft ze een gezond gewicht. Mentaal blijft het moeite kosten goed te eten, maar ze houdt het vol.

Heel heftig voor zowel persoon zelf als de omgeving. Vaak nog heftiger voor de omgeving omdat de persoon zelf het meestal niet inziet of wil zien. Ik wist heel goed dat ik niet oke bezig was. Kwam puur door heftige thuissituatie/stress. Je zit middenin de pubertijd, bent al overal onzeker over en dan raak je je veilig thuishaven ook nog eens kwijt.. gelukkig achter me kunnen laten. Ik heb nu totaal geen problemen met eten. Ik merk wel dat ik soms wanneer ik lager in vp ga ik er wel heel obsessief mee bezig kan zijn, en dan niet zo zeer dat ik al meer wil afvallen maar meer dat ik nooit meer naar die tijd terug wil.

Gelukkig gaat het oke met je zus.
 
Ik heb nu totaal geen problemen met eten. Ik merk wel dat ik soms wanneer ik lager in vp ga ik er wel heel obsessief mee bezig kan zijn, en dan niet zo zeer dat ik al meer wil afvallen maar meer dat ik nooit meer naar die tijd terug wil.

Zelfs als de eetstoornis "genezen" is blijf je altijd vreemd met eten omgaan .alleen maar goed dat je er bewust van bent.

Het kwam ook naar boven in het minnesota starvation experiment dat mensen die ernstig ondergewicht hebben gehad (zelfs zonder eetstoornis) daarna een opmerkelijke belangstelling kregen in voedsel wat ze daarvoor niet hadden.
Het is dus niet vreemd dat je dan weer obsessied met eten omgaat, alleen wel goed dat je er bewibe van bent om terugval te voorkomen
 
Ziet er overigens ook nog prima verantwoord uit voor een "cheatmeal" Waarschijnlijk ook welverdiend!

Was volgens de app 1.065kcals...dat is voor mij echt bizar veel hoor. Ik kom nooit boven de 750kcals uit met avondeten :o Verdiend? Durf ik niet te zeggen...Was alleen erg lang geleden :cool:
 
Heel heftig voor zowel persoon zelf als de omgeving. Vaak nog heftiger voor de omgeving omdat de persoon zelf het meestal niet inziet of wil zien. Ik wist heel goed dat ik niet oke bezig was. Kwam puur door heftige thuissituatie/stress. Je zit middenin de pubertijd, bent al overal onzeker over en dan raak je je veilig thuishaven ook nog eens kwijt.. gelukkig achter me kunnen laten. Ik heb nu totaal geen problemen met eten. Ik merk wel dat ik soms wanneer ik lager in vp ga ik er wel heel obsessief mee bezig kan zijn, en dan niet zo zeer dat ik al meer wil afvallen maar meer dat ik nooit meer naar die tijd terug wil.

Gelukkig gaat het oke met je zus.

Toch kom je in deze sport veel mensen tegen die vroeger op wat voor manier dan ook eetproblemen gehad hebben.
Een beetje aanleg voor obsessief met eten om kunnen gaan is in ons geval natuurlijk ook een voordeel.
 
Back
Naar boven