Fitness Seller

Contest Log Pun intended

Bezoekers in dit topic

Had je geen verklaring o.i.d. bij je voor die medicijnen?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
I know da feel. Zelf 2,5 maand liggen klote met de Vastus Laterallis (waar ik eindelijk vanaf ben), iets te fanatiek benen trainen i guess :P Lag elke keer te godverre bij de fysio, best een hoge pijngrens maar daar kwam me spontaan het zweet opzetten :o Iets minder volume of wat minder legdays en het zou geleidelijk aan moeten wegtrekken, tenminste zo ging het bij mij. Uiteindelijk heeft het nog 2,5 maand geduurd, omdat ik te fanatiek bleef:D Gaat trouwens goed hier, wat ik zo gezien heb zeker contestwinnaar materiaal ;)
komt het door te heavy squaten dan?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
komt het door te heavy squaten dan?
Ik heb een aantal maanden terug m'n hand gebroken gehad, dus benen frequenter getraind in die periode (3x per week) was teveel op de manier hoe ik ze train... wanneer je je volume etc daarop hebt aangepast is het meestal al te laat. Heeft toch zeker 2 maanden geduurd voordat het probleem met de pezen was opgelost.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik lees het nu pas van je hernia! Zwaar kut man net zo voor je vakantie.. Ik hoop dat je er toch nog iets van kunt genieten en het alsnog wegtrekt.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
:roflol: “wat gaat u daarmee doen, meneer?”
“Mijzelf verdoven tot op het punt dat ik niets meer voel”
Seems legit

Haha ja daar komt het wel op neer :roflol:

Hahaha. Euhm ja... je mag blij zijn dat Hill bij je is voor eens lief te kijken :p

True haar grote ogen doen vaak wonderen en het scheelt dat ik een aardig woordje Grieks spreek. :)

Had je geen verklaring o.i.d. bij je voor die medicijnen?

Is niet nodig, Griekse eilanden kennen geen echte douane die controleert, er staat vaak 1 douanier die uit zn neus aan het eten is :o

komt het door te heavy squaten dan?

Vast van volume en frequentie als ik het zo lees.

Ik heb een aantal maanden terug m'n hand gebroken gehad, dus benen frequenter getraind in die periode (3x per week) was teveel op de manier hoe ik ze train... wanneer je je volume etc daarop hebt aangepast is het meestal al te laat. Heeft toch zeker 2 maanden geduurd voordat het probleem met de pezen was opgelost.

Ja rustig aan gek, 3x per week :eek:

Fijne vakantie voor jou en HillR :)

Thanks Pizza lady!


Dank Saik! :cool:

Ik lees het nu pas van je hernia! Zwaar kut man net zo voor je vakantie.. Ik hoop dat je er toch nog iets van kunt genieten en het alsnog wegtrekt.

Met de medicijnen die ik heb gaat het gelukkig wel! Al ben ik wel high as a kite :roflol:
 
Hoop echt van harte dat de medicijnen wonderen doen mbt je rugpijn en dat het verder minimaal tot geen hinder moet zijn voor je vakantie. Geniet ervan met zn 2en! beide verdiend.
 
Hoop echt van harte dat de medicijnen wonderen doen mbt je rugpijn en dat het verder minimaal tot geen hinder moet zijn voor je vakantie. Geniet ervan met zn 2en! beide verdiend.

Het gaat goed voor 80% van de tijd is de pijn geen 10/10, maar 2/10. De overige 20% zit het op 5-6/10 maar dat is ook nog wel te handelen! Hopen dat de lyrica gauw zijn werk doet, dan is de pijnstilling stabieler en gelijkwaardig en kan ik de tramadol weer afbouwen, wat een troep is dat toch, maar het werkt wel!
 
Het gaat goed voor 80% van de tijd is de pijn geen 10/10, maar 2/10. De overige 20% zit het op 5-6/10 maar dat is ook nog wel te handelen! Hopen dat de lyrica gauw zijn werk doet, dan is de pijnstilling stabieler en gelijkwaardig en kan ik de tramadol weer afbouwen, wat een troep is dat toch, maar het werkt wel!
Kun/mag je alcohol drinken of gaat dat niet samen met de medicijnen?
Ondanks de last, fijne vakantie en geniet er van!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hahaha op dokters advies mag je er niet bij drinken nee xd, puns eigen advies zal vast anders zijn :p
 
Alcohol is toch ook een prima pijnstiller. :trollface:
 
Haha ja daar komt het wel op neer :roflol:



True haar grote ogen doen vaak wonderen en het scheelt dat ik een aardig woordje Grieks spreek. :)



Is niet nodig, Griekse eilanden kennen geen echte douane die controleert, er staat vaak 1 douanier die uit zn neus aan het eten is :o



Vast van volume en frequentie als ik het zo lees.



Ja rustig aan gek, 3x per week :eek:



Thanks Pizza lady!



Dank Saik! :cool:



Met de medicijnen die ik heb gaat het gelukkig wel! Al ben ik wel high as a kite :roflol:
Als het maar een goeie high is hahaha:laugh:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het gaat goed voor 80% van de tijd is de pijn geen 10/10, maar 2/10. De overige 20% zit het op 5-6/10 maar dat is ook nog wel te handelen! Hopen dat de lyrica gauw zijn werk doet, dan is de pijnstilling stabieler en gelijkwaardig en kan ik de tramadol weer afbouwen, wat een troep is dat toch, maar het werkt wel!
Tramadol tijden vergeet ik ook niet snel haha, je wordt zo suf van als maar kan. Voor een korte periode is het top spul als de pijn echt niet te harde is, maar voor langere periode tramadol is geen aanraden, Jezus moet er niet aan denken.
 
Tramadol tijden vergeet ik ook niet snel haha, je wordt zo suf van als maar kan. Voor een korte periode is het top spul als de pijn echt niet te harde is, maar voor langere periode tramadol is geen aanraden, Jezus moet er niet aan denken.
na mijn dubbele knieoperatie in januari moest ik ook tramadol pakken 3 tot 4x daags.
Man ik sliep de dagen gewoon weg
 
Kun/mag je alcohol drinken of gaat dat niet samen met de medicijnen?
Ondanks de last, fijne vakantie en geniet er van!

Het wordt inderdaad afgeraden, maar alcohol werkt natuurlijk ook pijnstillend. Je wordt er wel extra wazig van :o

Hahaha op dokters advies mag je er niet bij drinken nee xd, puns eigen advies zal vast anders zijn :p

Idd de doseringen medicijnen die ik neem staan ook niet in de bijsluiter :roflol:

Alcohol is toch ook een prima pijnstiller. :trollface:

Precies :engel:

Als het maar een goeie high is hahaha:laugh:

Haha leuk is anders, maar ik vermaak me prima als de pijn maar weg is.

Tramadol tijden vergeet ik ook niet snel haha, je wordt zo suf van als maar kan. Voor een korte periode is het top spul als de pijn echt niet te harde is, maar voor langere periode tramadol is geen aanraden, Jezus moet er niet aan denken.

Nee het is echt troep en ik zit op 300-400mg per dag :(

na mijn dubbele knieoperatie in januari moest ik ook tramadol pakken 3 tot 4x daags.
Man ik sliep de dagen gewoon weg

Heb ik gelukkig geen last van!
 
Vandaag even kort wat licht pompwerk gedaan, ging niet van harte, maar wat moet dat moet!

Nu lekker chillen :wave:

upload_2018-6-20_11-31-24.jpeg
 
Mooie zwembroek :D:D:D........
En nou snel lekker het zonnetje in jij! Geniet ervan maat :thumbs:
 
Back
Naar boven