AndroidHealthClinic

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
damn zieke shape gast. Maar je abs zijn idd nog een stuk minder droog dan de rest...of geven die aders ook vooral een vertekend beeld mede door tren?

edit: kan t niet helemaal goed verwoorden....maar die aders geven een beeld van een enorm laag vetpercentage , maar eigenlijk valt t nog mee?
 
Aders is vooral tren idd zo te zien :)
 
ah zo , ja was even benieuwd. Vind je fysiek daarentegen nog steeds enorm goed hoor...bedoel je niet ermee naar beneden te halen. :p:eyes:
 
Damn, met die aderen kun je de kids goed angst inboezemen, zodat niemand meer zijn/haar huiswerk niet meer durft te maken bij Meester Tren. :)
 
Ik ben altijd een dikzak geweest dus er zit wat los vel op mijn buik. Niet zo erg dat je het ziet hangen maar wel zo erg dat daardoor mijn abs minder goed te zien zijn. Als ik mijn huid onder mijn navel naar beneden trek zie je ze bijvoorbeeld veel beter. Maarja dat is iets waarmee ik te dealen heb en hopen dat het de komende weken nog wat bijtrekt.
 
Ik ben altijd een dikzak geweest dus er zit wat los vel op mijn buik. Niet zo erg dat je het ziet hangen maar wel zo erg dat daardoor mijn abs minder goed te zien zijn. Als ik mijn huid onder mijn navel naar beneden trek zie je ze bijvoorbeeld veel beter. Maarja dat is iets waarmee ik te dealen heb en hopen dat het de komende weken nog wat bijtrekt.

Valt op foto's ook niet echt op imo! Weet niet of er een specifieke reden was voor je hoge vet, maar sowieso respect dat je het zo hebt omgegooid ;)
 
Dit gaat een prachtig eindresultaat opleveren!
 
Eens met de mannen hierboven...eindresultaat Word ongetwijfeld heel bruut.
 
Damn gaat hard man, veel plezier van het weekend!
 
Mijn buik is zo'n giga frustratie maar heb vandaag over 1 maand de shoot dus moet zeker nog wel genoeg af kunnen. Lijkt in het echt wel iets droger dan op de foto.
Gas erop man!!
 
Op naar defqon. Ontbijtje al op.

Screenshot_20180623-073348.jpg
 
O noooo...al die zuivel! Pas op dat je niet tegen iedereen aanloopt met je dikke huid!


:trollface:


Veel plezier man!:rocker2:
 
Hoe is het hier? Alweer nuchter inmiddels? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven