MuscleMeat

Sticky Nike Air Max topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker van twee walletjes eten hè :eyebrow:
 
Vonk welke sites check jij meestal op Nikes?
 
Tx! Die rode besteld.
Ik heb net in mijn andere air max 1 gekeken. Daar staat uk 9.5. Ik neem aan dat ik op deze site ook deze maat moest bestellen?

Ik: ik heb nieuwe schoenen besteld. Vrouw: je was toch aan het grasmaaien. :):):)
 
Vonk thanks for the heads up!

Kon het niet weerstaan deze te bestellen voor maar 88,17 eurootjes. Gewoon bij Nike.com met studentenkorting :D

Nike-Air-Max-1-Premium-SC-Jewel-1-565x372.jpg

Heb je deze in dezelfde maar als je Air max 1?
Mooie schoenen!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dankje. Die sneakerjagers is handig zeg. Nu aan het zoeken voor mijn vrouw :p

Vaak vind ik op de Poolse en Spaanse sites nog zaken die in NL UK en DE allang uitverkocht zijn, maar dat is echt door lang te googelen :o
 
Op Footlocker zijn ook wat aabiedingen.
Nike Air Max 90 Essential - Heren Schoenen

Ik zal die sites van Vonk even checken, ben ook van plan te kopen, maar weet m'n maat niet exact. Weet niet hoe ze vallen t.o.v. bijvoorbeeld hardloopschoenen?
 
Heb je deze in dezelfde maar als je Air max 1?
Mooie schoenen!
Ja, vallen soms wel een tikkeltje kleiner uit. Maar heb ook gewone Air max 1 die ook wat kleiner uitvallen. Maat 46,5 zou perfect zijn ipv 46 die ik nu altijd neem aangezien 46.5 niet bestaat.
 
Sneakerjagers.nl en voor exotische landen binnen de EU; Searchin · The Sneaker Search Engine | Buy Sneakers

Verder voor polen even googelen op sklep air max en voor Spanje in t Spaans etc. Heel veel webshops vind je namelijk niet terug bij van die centrale zoekmachines voor sneaker releases :)

Ik heb ze binnen. In het echt mooier dan op het plaatje :p. Totaal 86 euro. Dan kan ik mooi nog een paar scoren.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven