AndroidHealthClinic

Wat was je meest extreme kuur ?

Bezoekers in dit topic

Wordt IGF wel vaker los gebruikt icm. AAS zonder dat je HGH zet?
Of was dit puur met reden dat je op dat moment het niet waard vond om goede HGH aan te schaffen (gezien de hoge kosten)?

HGH liet ik erbij lopen 5 maanden gebruikt maar geloof me ik had totaal geen verstand van wat ik deed eerlijk gezegd, me nakuur etc was 1 troep en daar ging het fout man.
 
HGH liet ik erbij lopen 5 maanden gebruikt maar geloof me ik had totaal geen verstand van wat ik deed eerlijk gezegd, me nakuur etc was 1 troep en daar ging het fout man.
Niet alleen daar :P
 
Niet alleen daar :P

haha ja man zowat alles ging fout maar ik gainde wel echt als een dier, toen een hele lange tijd niet gekuurd.
 
ben echt niet bekend met sarm's is het waard? of voldoe ik aan me 5 iu gh :D

me volgende kuur word 1000mg sust 500 deca 100oxy:D
lol die peptides zijn geen sarms:roflol:
 
Ostarine Mk-2866
Ligandrol LGD-4033
Andarine S4
Candarine GW501516
Ibatumoren Mk-677
SR9009
Rad140
AICAR
YK-11
LGD-3303

bedoelde dit soort speeltjes:D
 
Ostarine Mk-2866
Ligandrol LGD-4033
Andarine S4
Candarine GW501516
Ibatumoren Mk-677
SR9009
Rad140
AICAR
YK-11
LGD-3303

bedoelde dit soort speeltjes:D

Mk677 is geen sarm :)
 
Wordt wel nog regelmatig als zodanig genoemd.

Overigens 1 van de weinige waarvan ik vind dat het toevoeging heeft naast AAS. Fijn spul.

Het wordt zo genoemd maar dat maakt het nog geen. Als plots iederen kat tegen een hond zegt maakt het van de hond nog steeds geen kat :)
 
HEFTIGSTE KUUR VOOR MIJ WAS:

Week 1-2 2500MG TEST-E
Week 3-10 1500MG TEST-E
Week 1-10 1000MG TREN-E
IGF 1

wist niet wat ik deed was net 20jaar ging van de 80kg naar 90kg in 10 weken tijd. Bench ging van 120kg naar 160kg, ik doe het nooit meer had niet eens verstand van dosering etc.... (dacht dat 1ml 100mg was-.-) heb het ook stiekem genomen zei dat het voor iemand anders was lol. spoot tussen de 10/15 vials weg koste me 700 euro ofzo destijds alleen aan AAS. daarna hele lange tijd off geweest leerde me ex kennen interesse lag ergens anders.

en owja elke keer dat ik een shot van insuline nam trilde ik heftig zweten zowat flauwvallen puur omdat ik niet wist wat ik deed en wat ik moest nemen. (2weken insuline genomen)

Lekker hoor.
 
Wordt wel nog regelmatig als zodanig genoemd.

Overigens 1 van de weinige waarvan ik vind dat het toevoeging heeft naast AAS. Fijn spul.
Wat vind jij er fijn aan? Vind het ook best leuk spul maar velen lijken er niet weg van te zijn
 
Wat vind jij er fijn aan? Vind het ook best leuk spul maar velen lijken er niet weg van te zijn

Over het algemeen genomen slaap ik er als een baby op maar vooral de volheid. Die is echt, in mijn geval, out of this world. Heb zelf ook het geluk dat ik er niet heel vochtig op word, ook al sta ik toch wel op een goede 12 %. Ik zie er alleen maar meer veins door. Ik laat het naast m'n HGH lopen dus vet worden zit er ook niet in zo haha. Moet alleen wel heel veel eten om te kunnen gainen en merk helaas niks van de honger die je van MK zou krijgen.

Volgens mij zijn er heel veel die gewoon een but bron hebben. Ik ken niemand die het geen goed spul vindt. Wel mensen die de lethargie of de honger niet kunnen handelen.
 
maar jij bent ook een boom van 1,90
 
Het aantrekkelijke aan mk677 is de prijs , gaat niks boven echte pharma gh
 
20w 2g test e
20w 1g tren a
8w 50mg dbol
20w 4iu genotropin
20w 160mg Telmisartan
20w 20mg oxazepam
20w 12,5mg aromasin
20w 800mg Magnesium citraat (voor insuline gevoeligheid en cholesterol levels)
20w 40mg Terbatuline (bricanyl) tabs

Op papier m'n hefstigste kuur, maar alleen last van night sweats gehad.
 
Laatst bewerkt:
20w 2g test e
20w 1g tren a
8w 50mg dbol
20w 4iu genotropin
20w 160mg Telmisartan
20w 20mg oxazepam
20w 12,5mg aromasin
20w 800mg Magnesium citraat (voor insuline gevoeligheid en cholesterol levels)

Op papier m'n hefstigste kuur, maar alleen last van night sweats gehad.
pammetje voor je nachtrust of om de tren te counteren ?
 
20w 2g test e
20w 1g tren a
8w 50mg dbol
20w 4iu genotropin
20w 160mg Telmisartan
20w 20mg oxazepam
20w 12,5mg aromasin
20w 800mg Magnesium citraat (voor insuline gevoeligheid en cholesterol levels)
20w 40mg Terbatuline (bricanyl) tabs

Op papier m'n hefstigste kuur, maar alleen last van night sweats gehad.
Wat heb je er mee gegained?
 
20w 2g test e
20w 1g tren a
8w 50mg dbol
20w 4iu genotropin
20w 160mg Telmisartan
20w 20mg oxazepam
20w 12,5mg aromasin
20w 800mg Magnesium citraat (voor insuline gevoeligheid en cholesterol levels)
20w 40mg Terbatuline (bricanyl) tabs

Op papier m'n hefstigste kuur, maar alleen last van night sweats gehad.

Mmm, lekker dianabol voor 8 weekjes!
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
pammetje voor je nachtrust of om de tren te counteren ?

Trensomnia, aggressie, paranoia enzv. Verlaagd ook de hartslag en bloeddruk een beetje.
Ooit is van iemand gehoord dat Tren iets met de GABA en Serotonin receptors doet. Geen idee hoe of wat, maar een pammetje werkt wonderen voor mn tren sides. :D
Had verder geen effect op mn gains.

18kg droge massa.
 
Trensomnia, aggressie, paranoia enzv. Verlaagd ook de hartslag en bloeddruk een beetje.
Ooit is van iemand gehoord dat Tren iets met de GABA en Serotonin receptors doet. Geen idee hoe of wat, maar een pammetje werkt wonderen voor mn tren sides. :D
Had verder geen effect op mn gains.

18kg droge massa.

Haha 18 kg.. 8 wordt al heel veel.
 
Back
Naar boven