AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Goede vakantie gehad Rene? :D

Vraagje, enig idee wanneer de Advanced Post Workout smaak Tropical fruit weer voorradig is?

En ik wou graag een extra sport short (met ritsen in de zakken) voor in de zomer, maar zijn allen niet voorradig in maat M, alleen die Under Armour in carbon, maar die heeft geen ritsen in de zakken denk ik?
Komen de shorts nog terug? Of is er een nieuwe lijn op komst?

We werken aan een hele nieuwe collectie, de gym shorts komen nog wel op korte termijn. APWO verwacht ik binnen 2 weken ook. Ben net weer thuis gekomen gisteren ;)

Wanneer is pump'd up (pre zonder caff) er weer?

ga ik navragen! ik verwacht volgende week

Ben met m'n eerste pot whey delicious nu halverwege en komt er in eens aan maatschep tevoorschijn uit het poeder... Is het niet makkelijker om die op de één of andere manier boven in de pot te doen? Vast geklikt onder de dop ofsow, of er gewoon los bij leveren... Ik had nog een schepje van de vorige whey (van B&F) dus heb me gered maar keek er vreemd van op dat ik in eens wat hards tegen kwam :D

Die worden bovenop gedaan maar zakken naar beneden door vervoer. Is altijd kwestie van even zoeken met een vork.
 
Wanneer komen de 1 kg potten whey delicious, 2,5 kg potten hydolisaat en de delicious protein pudding in de smaak vanille weer binnen?
Alles van vanille lijkt zo een beetje wel uitverkocht... en dat is de enige smaak die mij altijd goed bevalt...
 
Wanneer komen de 1 kg potten whey delicious, 2,5 kg potten hydolisaat en de delicious protein pudding in de smaak vanille weer binnen?
Alles van vanille lijkt zo een beetje wel uitverkocht... en dat is de enige smaak die mij altijd goed bevalt...

Heb navraag gedaan verwacht morgen antwoord.
 
:treuren:

Wacht ook al even op de hydro vanille.
 
:treuren:

Wacht ook al even op de hydro vanille.

Hydrolisaat krijgt een upgrade, er komt een hydrolisaat (mix hydrolisaat van concentraat en isolaat) in met een hogere hydrolysegraad en ook het label wordt dan direct aangepast. Voor het einde van de maand moet het op stock zijn.
 
We werken aan een hele nieuwe collectie, de gym shorts komen nog wel op korte termijn. APWO verwacht ik binnen 2 weken ook. Ben net weer thuis gekomen gisteren ;)



ga ik navragen! ik verwacht volgende week



Die worden bovenop gedaan maar zakken naar beneden door vervoer. Is altijd kwestie van even zoeken met een vork.
Al meer info over pump'd? Of creaschock?
 
Just to make sure, Blast en 235U geven geen problemen bij een dopingcontrole, toch?
 
Wanneer komen de 1 kg potten whey delicious, 2,5 kg potten hydolisaat en de delicious protein pudding in de smaak vanille weer binnen?
Alles van vanille lijkt zo een beetje wel uitverkocht... en dat is de enige smaak die mij altijd goed bevalt...

Heb navraag gedaan verwacht morgen antwoord.

Het is helaas onbekend.
Ik begreep van de klantenservice dat de protein pudding vanille eind volgende week weer zou komen? Klopt dat ook?
 
Just to make sure, Blast en 235U geven geen problemen bij een dopingcontrole, toch?

Beide bevatten geen doping. Dus geen probleem.

Ik begreep van de klantenservice dat de protein pudding vanille eind volgende week weer zou komen? Klopt dat ook?

Ik vraag dat even na.

Edit: wordt de komende week geproduceerd dus komt vrij snel nu.
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Wanneer is de vit d3 1000iu weer op voorraad?
 
AESTHETIC STRETCH SHORT XXL NUTRITION wanneer komen ze weer maat m binnen? zijn volgens mij wel fijne korte broeken die fijn zitten en mee rekken qua stof
 
AESTHETIC STRETCH SHORT XXL NUTRITION wanneer komen ze weer maat m binnen? zijn volgens mij wel fijne korte broeken die fijn zitten en mee rekken qua stof

Deze komen niet meer terug. We werken momenteel aan een geheel nieuwe collectie met een nieuwe partner.
 
Back
Naar boven