Fitness Seller

Gesloten Cutten met T3 - The Story

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga proberen om één of ander iets te verduidelijken:

Je bent begonnen met 94,9 KG met 25% (wat betekent dat je 71,2 kg vet vrije massa had).
Na 12 weken 'droog trainen' was je 85KG en 17,5% BF (wat betekent dat je 70,1 kg vet vrije massa hebt).
Naast behoorlijk vetverlies, ben je dus waarschijnlijk ook wat massa verloren (als je kracht ook achteruit is gegaan is dit vrijwel zeker het geval).

Als ik kijk naar je voeding dan schat ik dit (met het maken van wat aannames) om en nabij de 2200 kcal (Je eet nu rond de 275g eiwitten, Zowel koolhydraten als vetten zijn ontzettend laag). Je basisbehoefte zal rond de 1900 kcal liggen (exclusief activiteit). Met activiteit inbegrepen ligt je caloriebehoefte waarschijnlijk zo rond de 2900. Als ik in ogenschouw neem dat je In 12 weken 10 kilo bent afgevallen (waarvan een 8 kilo vet, de rest spier, vocht en glycogeen), heb je dus rond de 700 kcal onder behoefte gegeten.

In principe is dit geen veel te groot kcal tekort. Zeker niet bij het vet% waarmee je gestart bent. De vraag is dan ook waarom het er toch op lijkt alsof je deels ook spiermassa verliest. Ben je lichter gaan trainen (Omdat je meer herhalingen bent gaan maken, OF omdat je door de lage koolhydraat inname veel minder energie had om hard te trainen)??

De T3 verhoogt jouw verbranding. Je vergroot dus het calorietekort. Hoe groter het calorietekort, hoe groter de kans op verlies van spiermassa. Je kunt eiwitten eten wat je wil, als jij een groot kcal tekort creëert, is de kans op verder verlies van spiermassa heel groot. Omdat T3 heel sterk spul is werkt dit spiermassa verlies dan ook ontzettend in de hand als je geen middelen erbij neemt die spiermassa opbouw heel sterk stimuleren.

Mijn advies:

Bouw de T3 af en ga er niet mee door. Maak een schema met rond de 2400 kcal Eiwitten 200g, koolhydraten 200g, vetten 88g. Zorg dat je trainingen goed op orde zijn en dat je niet gaat trainen op hoge herhalingen en korte rusttijden (Train op de manier hoe je traint als je massa bouwt). Qua cardio kun je beginnen met 2x per week 30 minuten. Over een tijdje kun je dan mits het nodig blijkt de cardio nog iets ophogen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven