AndroidHealthClinic

Misdaad Topic

Bezoekers in dit topic

 
Laatst bewerkt:
Hebben we liever dat de politie zich met zulke onzichtbare criminaliteit bezig houdt, of willen we liever dat er minder overvallen, inbraken en plofkraken plaatsvinden? Om maar een voorbeeld te noemen.. Ik vind het lastig, beide moeten natuurlijk aangepakt worden, maar in mijn ogen zijn de verhoudingen nog steeds scheef..

Gepantserd voertuig ingezet in witwas-onderzoek - Crimesite

Maandagochtend is de politie met een gepantserd voertuig, een zogeheten bearcat, binnengereden op een terrein van een bedrijfspand in Rotterdam. De actie was deel van een witwasonderzoek. Op het terrein werden agenten aangevallen door twee zeer agressieve beveiligingshonden.


Agressief
De aangevallen agenten waren van de hondenbrigade en liepen bijtwonden op. De agenten slaagden erin één beveilingshond onder controle te krijgen. De andere hond was zo agressief, dat de agenten zich genoodzaakt voelden de hond dood te schieten. Eén agent moest naar het ziekenhuis voor behandeling van zijn wonden.

In het bedrijfspand brandde de politie een kluis open.

Stichting
In het grootschalige witwasonderzoek waren er doorzoekingen in vijf woningen en een bedrijfspand in Rotterdam en in Rhoon. Vier vuurwapens, 300.000 contant geld, twee auto’s, kunstwerken, sieraden en horloges werden in beslag genomen. Ook werd beslag gelegd op een woning met een waarde van ruim 3 miljoen.

Het vermoeden bestaat dat er geld is witgewassen via een stichting.

Omdat twee van de vier vuurwapens werden aangetroffen in het bedrijfspand, wordt ook onderzocht of bestuurlijke maatregelen kunnen worden genomen. Er zijn drie verdachten aangehouden: een vrouw van 46 jaar, een vrouw van 20 jaar en een man van 47 jaar zijn aangehouden.
 

Weinig filmpjes verder over Fat Tony Salerno
 
Hij blijft maar leven.
 
Foto geeft me echt de creeps
Ben ook nooit zo ardennerig geweest
1280px-Chateau_Sautou.jpg
 
https://www.crimesite.nl/club-blu-gaat-weer-open/

Voor mij nostalgie dat zich vandaag de dag ontwikkeld heeft tot 1 groot bolwerk van etnische criminaliteit. Ik heb er veel van mijn eerste dansjes als puber doorgebracht, de discotheek die nu Club Blu heet, maar in mijn tijd; Tomorrowland, La Xala, A20, Ministry Of Dance. Ook in die tijd was het een crimineel bolwerk, maar vooral van partydrugs voor de feestende pubers. Ten tijde van Outland is de echte ondergang begonnen en daarna is het steeds weer van de hand gedaan om vervolgens zo te eindigen. Nu gaat het dus weer open, toch wel knap hoe de eigenaar het hoofd boven het water heeft weten te houden na een half jaar sluiting. Menig andere uitbater was gewoon keihard failliet gegaan, zal dus vast nog meer wit te wassen hebben :o

Club Matrix is ook zo'n mooi voorbeeld, waarbij er nooit echt noemenswaardige incidenten zijn geweest ten tijde van het toenmalige bewind en organisatie. Sinds ook dat is overgenomen door Turkse criminelen, is het een en al ellende geweest daar met ook als resultaat een sluiting op last van de gemeente.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/waar-is-dat-feestje-niet-bij-monte-carlo-br~a32103ff/

Ik wil zeker niet demoniseren, op zijn hoogst een beetje hokjes definiëren :p Maar als liefhebber van het eerste uur van 1 van Nederlands grootste export producten (Nee geen drugs, maar Electronische Dance Muziek), vind ik het jammer dat de glorie langzaam aan het vergaan is. Nee vroeger was niet alles beter, maar wel anders ;)

Overigens toeval dat er hetzelfde soort feesten wordt gegeven in beide clubs en derhalve een bepaald soort publiek met dito situaties met zich meebrengt? ;)

Gokje; Club Blu gaat of binnenkort alsnog failliet, wordt doorverkocht of wederom gesloten. De grond waar het op staat, is in elk geval al heel lang eigendom van de gemeente, dus die kan er ook zomaar ineens een nieuwe bestemming voor bedenken.
 
https://www.crimesite.nl/moeder-van-sharleyne-weet-het-niet-meer/

Ik pleit nog steeds voor criteria voor het al dan niet in aanmerking komen voor voorplanting.. Wat een gestoorde teringmafkees :mad:

Ze weet wel dat ze die nacht behoorlijk dronken was. Waarom ze nadat ze Sharleyne had zien liggen eerst naar een vriend die in dezelfde flat woonde ging, weet ze niet meer. Ze zou daar volgens getuigen bier zijn gaan halen. Verder zou ze nog sigaretten uit haar auto zijn gaan halen terwijl haar dochter al dood op straat lag. Eerder legde de vrouw zeer beperkt verklaringen af.
 
Beetje zoals die nail bomber in de UK. (zelfde insteek)
 
Back
Naar boven