AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

phenibut is zwaar verslavend afkick kan vreselijk zijn zou dr mee uitkijken als je dr niet mee om kunt gaan en vaker/meer gebruikt dan voorgeschreven op de verpakking...

En het zijn dan die mongolen die het gaan verkloten voor mensen zoals ik.

Door zo een mensen zal er dan weer een ban aankomen.
 
ik was van plan om het 1x te gebruiken haha, 3/2 x per week is way too much XD. Vriend van me wilt de hele groep aan de pheni hebben voor morgen (voor tijdens een festival).

En, hoe was het? Waren je verwachtingen misschien te hoog of was het wat je verwachtte? :)
 
Jullie gebruiken allemaal 1gr+? Op mijn verpakking van sportpoeders.nl staat max 500mg per dag (1scoop)? Maar dat is overdreven voorzichtig? Waarom zou je uberhaupt niet meer dan 500mg kunnen nemen? Ben vandaag zo lethargisch als de pest en wil eruit komen, heb 1 scoop genomen 45min geleden maar ik voel me nou niet bepaald fit...Gewoon bijpakken?
 
Jullie gebruiken allemaal 1gr+? Op mijn verpakking van sportpoeders.nl staat max 500mg per dag (1scoop)? Maar dat is overdreven voorzichtig? Waarom zou je uberhaupt niet meer dan 500mg kunnen nemen? Ben vandaag zo lethargisch als de pest en wil eruit komen, heb 1 scoop genomen 45min geleden maar ik voel me nou niet bepaald fit...Gewoon bijpakken?
Er zat bij mij helemaal geen scoop bij hahaha.

1.4-1.7 heb ik gebruikt en dat was fijn, ik gebruik het echter maar zeer sporadisch
 
Jullie gebruiken allemaal 1gr+? Op mijn verpakking van sportpoeders.nl staat max 500mg per dag (1scoop)? Maar dat is overdreven voorzichtig? Waarom zou je uberhaupt niet meer dan 500mg kunnen nemen? Ben vandaag zo lethargisch als de pest en wil eruit komen, heb 1 scoop genomen 45min geleden maar ik voel me nou niet bepaald fit...Gewoon bijpakken?

Ja op de verpakking staat gewoon het meest veilige, zodat zij nooit aansprakelijk zijn denk ik.

Lethargisch moest ik eerst opzoeken :rolleyes: maar ik denk dat pheni je wel kan helpen. Als ik je stats bekijk kan je wel rond de 1,25-1,5gr nemen, neem er wat koffie bij of andere caffeine en je zal wel wat levendiger worden :)

Ik heb vanmorgen rond 10 uur 1,85gr genomen, en heb flink wat werk verzet op me werk. Zonder moeite zeg maar, lekker doorgaan en ontspannend werken :)

45 minuten is wel erg kort trouwens om wat te merken, ga maar uit van een paar uur.
 
Er zat bij mij helemaal geen scoop bij hahaha.

1.4-1.7 heb ik gebruikt en dat was fijn, ik gebruik het echter maar zeer sporadisch

Scoop ook los erbij gekocht, weeg het sowieso altijd omdat de sweetspot erg nauw komt vind ik :)
 
Neem het soms voor het slapen, dan is 500mg genoeg, slaap als een roos.
Zie geen meerwaarde om dit verhogen, ben dan duffer ook de dag erna.
 
Ja op de verpakking staat gewoon het meest veilige, zodat zij nooit aansprakelijk zijn denk ik.

Lethargisch moest ik eerst opzoeken :rolleyes: maar ik denk dat pheni je wel kan helpen. Als ik je stats bekijk kan je wel rond de 1,25-1,5gr nemen, neem er wat koffie bij of andere caffeine en je zal wel wat levendiger worden :)

Ik heb vanmorgen rond 10 uur 1,85gr genomen, en heb flink wat werk verzet op me werk. Zonder moeite zeg maar, lekker doorgaan en ontspannend werken :)

45 minuten is wel erg kort trouwens om wat te merken, ga maar uit van een paar uur.

Ik heb een scoopje erbij gepakt, ga inmiddels aardig goed, iig vergeleken met hoe ik er eerst bij liep. Nu ff een dubbele koffie erbij...hopelijk ga ik niet TE lekker straks ;)
 
Neem het soms voor het slapen, dan is 500mg genoeg, slaap als een roos.
Zie geen meerwaarde om dit verhogen, ben dan duffer ook de dag erna.

Je neemt het dan voor andere redenen dan ik, ik heb een super lekkere dag erop. Slapen doe ik sowieso al prima dus dat is voor mij geen reden :)

Als je het voor de dag neemt, dan neem ik het smorgens en heb ik de volgende dag ook nergens last van.
 
Ik heb een scoopje erbij gepakt, ga inmiddels aardig goed, iig vergeleken met hoe ik er eerst bij liep. Nu ff een dubbele koffie erbij...hopelijk ga ik niet TE lekker straks ;)

Komt wel goed, het is geen drugs ofzo. Als je té veel koffie neemt merk je het wel, soms klein beetje misselijk. Neem soms iets met suiker, lijkt te werken :P
 
Ik stackte het altijd met dmma poeder, dat wilde ook wel. Toen ik kapte met die phenibut + dmma combo ben ik aardig lang niet vooruit te branden geweest. Pheni geeft mij altijd erg veel energie.
 
Ik stackte het altijd met dmma poeder, dat wilde ook wel. Toen ik kapte met die phenibut + dmma combo ben ik aardig lang niet vooruit te branden geweest. Pheni geeft mij altijd erg veel energie.
Dmaa plus phenibut geeft me enorm veel euforie ben ik achter gekomen.

Vind het wel chill spul, maar niet iedere dag.
 
En, hoe was het? Waren je verwachtingen misschien te hoog of was het wat je verwachtte? :)
Ik heb het niet gebruikt uiteindelijk haha... vrienden van me waren aardig melow achtig, ik als bob moest 1,5 uur rijden dus was niet zo handig om aan de pheny te gaan. Next time misschien.
Ik ben alleen wel meer van de oppeppende stuff. Dat melow of dronken achtige gevoel vind ik niks meer. :p

PS. Ik drink al een tijdje (2 jaar) sowieso niet meer. Dus vandaar een voorstander van uppers ipv downers.
 
Ik drink ook amper, en als ik drink max 3-4 biertjes. Pheni zorgt ervoor dat ik actiever wordt, gevoel is ontspannend en stressloos :)
 
Ik lees dat iedereen lyrisch is over de combo pheni + cafeïne, maar ik vind dat persoonlijk ruk. Phenibut is heel subtiel. Cafeïne blaast phenibut omver. Daarbij maakt caffeine mij altijd 'jittery' en zenuwachtig. Waarom zou je good feels van phenibut daarmee verzieken?
 
Ik lees dat iedereen lyrisch is over de combo pheni + cafeïne, maar ik vind dat persoonlijk ruk. Phenibut is heel subtiel. Cafeïne blaast phenibut omver. Daarbij maakt caffeine mij altijd 'jittery' en zenuwachtig. Waarom zou je good feels van phenibut daarmee verzieken?
Heb het ook eens gecombineerd en vond het ook niet zo aangenaam.

Precies zoals je zegt, pheni is subtiel. Ik ben best gevoelig aan cafeïne. Heb aan 70-100mg pre workout meer dan genoeg bijvoorbeeld.
 
Ik stackte het altijd met dmma poeder, dat wilde ook wel. Toen ik kapte met die phenibut + dmma combo ben ik aardig lang niet vooruit te branden geweest. Pheni geeft mij altijd erg veel energie.

Softe versie van pep + ghb :p.
 
Heb het ook eens gecombineerd en vond het ook niet zo aangenaam.

Precies zoals je zegt, pheni is subtiel. Ik ben best gevoelig aan cafeïne. Heb aan 70-100mg pre workout meer dan genoeg bijvoorbeeld.

Ja exact. Cafeïne neem ik alleen als ik niet vooruit te branden ben. Verder ben ik er geen fan van.
 
Ik lees dat iedereen lyrisch is over de combo pheni + cafeïne, maar ik vind dat persoonlijk ruk. Phenibut is heel subtiel. Cafeïne blaast phenibut omver. Daarbij maakt caffeine mij altijd 'jittery' en zenuwachtig. Waarom zou je good feels van phenibut daarmee verzieken?

Ik merk eigenlijk geen verschil tussen de combo caffeine en phenibut tov van phenibut alleen.
 
Back
Naar boven