MuscleMeat

Contest Log Pun intended

Bezoekers in dit topic

Beast mode!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Beast mode!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Moet er altijd welkom lachen dat de grootste buffels naar die kleine vrouwtjes van ze luisteren, myself inclusief:roflol:

Haha ja als het op mijn gezondheid aankomt, dan heb ik wel een rem nodig en luister ik graag voor m’n eigen bestwil naar de vrouw HillR

Vrouwen zijn ook gewoon de baas...dat weet toch iedereen :p

xD dat ligt eraan waar het over gaat bij ons :p

Niet zoveel schapenvlees eten...anders begint jouw leeuwin nog te blaten :p

thanks for your points Greece :cool: :D

:haha: nog geen schaap gezien op m’n bord :D

Dat hotel... Straks meteen vragen aan mijn vriendin of ze daar in september ook niet naartoe wil, damn!

Goed bezig, ga je geen spijt van krijgen!

Chill man, geniet er van! Ik ben normaal ook niet van de all-in's, maar overweeg het nu ook aangezien ik in september mijn eerste 2 wedstrijden draai en daarna gewoon even wil relaxen (wel een actieve vakantie, maar een 'niets moet' en 'alles is geregeld' gevoel hebben).

Resort ziet er super uit! Geen last van schreeuwende kinderen bij het zwembad?
Enige nadeel van zo'n all-in vind ik dat er vaak veel van die simpele lui komen die de hele week het resort niet uit komen, niets eten 'wat de boer niet kent' en waarschijnlijk op de kaart amper kunnen aanwijzen in welk land ze zitten (oke, dit is een beetje generaliseerd).:p

Yep jankende kinderen genoeg, maar er zijn meerdere zwembaden, dus als je er last van hebt kun je een ander bad kiezen. Dat is hier super chill want er zijn heel wat areas adults only :)
 
Niet elke dag die zoete meuk eten hoor tortelduifjes :D
(je vullingen springen spontaan uit je mond)

thnxs :D



 
Nou vandaag eigenwijs als ik ben, toch HillR ervan weten te overtuigen dat ik heus wel kan gymmen :D

Het ging ook echt goed, maar aangezien ik niet half werk een beetje hier en een beetje daar wat kan pompen, ging ik natuurlijk bijna nokkie :roflol:

De combinatie medicijnen en tot het gaatje gaan in de gym is niet aan te raden, dacht even dat het einde nabij was :eek:

Anyway, rug chest schouders gedaan, bijna alles full stack op die apparaten (200lbs) en 5sets x12/15 reps.

Denk niet dat ik me er nog een keer aan waag, dus zwemmen it is en in het water kun je ook goed pompen :eyebrow:

En de foto van de dag :wave:

C17E18A2-6611-466A-B711-61F876064EE2.jpeg
 
Inderdaad best wel een beetje eigenwijs......en dan ook nog voluit gaan :eek:.....
Maar ik snap je wel :D

Nu lekker werken aan je tanning-gains
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik doe het je niet na.
Heb je al een afspraak met de dokter als je thuis komt?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik doe het je niet na.
Heb je al een afspraak met de dokter als je thuis komt?

Yes maandagochtend direct. Ik had al een e-consult gedaan, ze schrijven in elk geval recept uit voor de tramadol en lyrica, maar wilde me toch wel even zien voor ik een doorverwijzing krijg voor MRI en Kliniek de Lange Voorhout.
 
Yes maandagochtend direct. Ik had al een e-consult gedaan, ze schrijven in elk geval recept uit voor de tramadol en lyrica, maar wilde me toch wel even zien voor ik een doorverwijzing krijg voor MRI en Kliniek de Lange Voorhout.

Goede actie om er weer snel vanaf te komen. Mijn vader had 2 jaar geleden ook een hernia. Boel gedoe in het ziekenhuis, duurde allemaal lang etc. MRI 3 weken wachten. Is toen ook naar een kliniek gegaan. Opgebeld, dag later MRI en advies ???
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Yep zo snel kan het gaan bij de klinieken. Reguliere ziekenhuizen zijn een drama, in elk opzicht. Enige wat je moet uitzoeken is of je verzekeraar de kliniek ook vergoed.
 
Yep zo snel kan het gaan bij de klinieken. Reguliere ziekenhuizen zijn een drama, in elk opzicht. Enige wat je moet uitzoeken is of je verzekeraar de kliniek ook vergoed.

Sterker nog. Hij is zelfstandige en zijn verzekering ging hem helpen om bij een kliniek te komen. Uiteraard zodat zijn verzekering uiteindelijk minder zou hoeven uit te keren. Maar wel handig.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja dat is ideaal natuurlijk :)
 
Helpen die pillen ook nog een beetje of wordt het steeds erger? Is gewoon echt kut dat je dit nu weer hebt zo tijdens jullie vakantie (en de contest, maar dat is minder belangrijk toch?).
Hoop dat je er snel weer vanaf bent.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tot nu toe wordt het steeds erger. Het duurt vaak even voor de lyrica zijn werk gaat doen en bij tramadol treed gewenning op, dus die dosering is ook al aardig verhoogd inmiddels, net als de lyrica. Ik hoop nog op een wonder, maar sinds gisteren is de pijn wel naar 10/10 gegaan en zijn de momenten waarop ik even kan zitten of lopen erg spaarzaam geworden. Het is wat het is, gelukkig heb ik HillR by my side, die echt ontzettend lief is en goed voor me zorgt. Eigenlijk vind ik het erger voor Hill dan voor mezelf, vooral omdat het de tweede keer is en weer op vakantie :( En de medicatie veranderd me nogal ook, dus extra lastig af en toe.

Maar we gaan door tot het bittere eind Koppie :flexbiceps:
 
Ik houd beide logs bij en zo'n lieve meid moet je idd enorm blij mee zijn! Voor beiden wel heel vervelend , maar toch ook wel mooi om te zien hoe jullie ermee omgaan en ondanks de ellende toch het beste ervan proberen te maken!

Hoop ook echt op een wonder voor je! Zou toch zo verdomde mooi zijn....:grinny:
 
Tot nu toe wordt het steeds erger. Het duurt vaak even voor de lyrica zijn werk gaat doen en bij tramadol treed gewenning op, dus die dosering is ook al aardig verhoogd inmiddels, net als de lyrica. Ik hoop nog op een wonder, maar sinds gisteren is de pijn wel naar 10/10 gegaan en zijn de momenten waarop ik even kan zitten of lopen erg spaarzaam geworden. Het is wat het is, gelukkig heb ik HillR by my side, die echt ontzettend lief is en goed voor me zorgt. Eigenlijk vind ik het erger voor Hill dan voor mezelf, vooral omdat het de tweede keer is en weer op vakantie :( En de medicatie veranderd me nogal ook, dus extra lastig af en toe.

Maar we gaan door tot het bittere eind Koppie :flexbiceps:

Pff pijn 10/10 is wel erg heftig.. klote maat, hoop dat het snel beter gaat!
 
Back
Naar boven