XXL Nutrition

Na zware oefening licht in hoofd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pybe Smit

Cool Novice
Lid geworden
20 dec 2016
Berichten
85
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
58kg
Na zware oefeningen zoals Squats, Deadlifts enzo voel ik mij erna raar.
In kleine mate is dit normaal maar dit voelt anders.

Licht in mijn hoofd, oren gaan dicht, tintelende handen. Ook ben ik erg moe na trainingen.

Heeft dit te maken met voeding? Ademhaling?

Mvgr.
 
Is normaal :) Ook een piepgeluid of suizende oren, duizelig, of het word wat donker voor je ogen.
 
Heeft dit te maken met voeding? Ademhaling?
Heeft waarschijnlijk hier mee te maken:
Ik heb al een jaar last van energiedippen, op dat moment heb ik zo weinig energie dat ik mij totaal niet kan concentreren, en dat ia erg lastig tijdens mijn studie
Hoe zit het met voeding, herstel, slaap? Ik denk dat je de oplossing daarin moet zoeken.
 
Als ik bij DL het gewicht neer leg en ontspan.... voel ik me altijd heerlijk raar :D
 
Heeft waarschijnlijk hier mee te maken:

Hoe zit het met voeding, herstel, slaap? Ik denk dat je de oplossing daarin moet zoeken.

Slaap is in orde, herstel tijd is ook goed denk ik. Voeding is altijd nog lastig. Ben nogsteeds bezig met dat in orde te krijgen.
 
Met 6k per dag heb ik hier ook gewoon last van...Is gewoon een oefening wat veel van je vraagt
 
Met 6k per dag heb ik hier ook gewoon last van...Is gewoon een oefening wat veel van je vraagt
Niemand gaat hier ontkennen dat de heavy compounds veel van je vragen, en dat dit niet altijd prettig voelt. De vraag is of TS hier abnormaal veel last van heeft en of daar wat aan te doen is. Als je problemen heb met goed eten kan dit de 'symptomen' zoals duizeligheid etc. wel degelijk verergeren.
 
Niemand gaat hier ontkennen dat de heavy compounds veel van je vragen, en dat dit niet altijd prettig voelt. De vraag is of TS hier abnormaal veel last van heeft en of daar wat aan te doen is. Als je problemen heb met goed eten kan dit de 'symptomen' zoals duizeligheid etc. wel degelijk verergeren.

Ach je moet er niet te veel achter zoeken. Natuurlijk krijg je eerder last van dergelijke symptomen als je geen brandstof in je mij hebt...
 
In een cut ben ik wel eens out gegaan na een sessie deadlifts.

Sterretjes zie ik altijd. Bij mij eerder een kwestie van ademhaling en hoeveelheid beschikbare energie.
 
Na zware oefeningen zoals Squats, Deadlifts enzo voel ik mij erna raar.
In kleine mate is dit normaal maar dit voelt anders.

Licht in mijn hoofd, oren gaan dicht, tintelende handen. Ook ben ik erg moe na trainingen.

Heeft dit te maken met voeding? Ademhaling?

Mvgr.
gebruik je stims
 
Lijkt me normaal. De een heeft er meer last van dan de ander, maar de een gaat voor 100% en de ander 90% de set in.
Wat ik altijd doe, lang rust tussen de sets door. 4 a 5 minuten per set.
 
Dat is raar want ik voel na een lichte oefening zwaar in mijn hoofd.
Wat bedoel je zelfs met oren gaan dicht? Je hoort niet meer?
En pre-workout is rommel. Ga je bijna niemand hier horen zeggen maar het is wel zo.
 
Dat is raar want ik voel na een lichte oefening zwaar in mijn hoofd.
Wat bedoel je zelfs met oren gaan dicht? Je hoort niet meer?
En pre-workout is rommel. Ga je bijna niemand hier horen zeggen maar het is wel zo.
Als je in een vliegtuig zit en gaat dalen, dat soort manier van oren dicht slaan
 
Back
Naar boven