XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

ed van amsterdam vergeten?

nee,zeker niet ,prachtatleet ,maar Berry was een echte wereldtopper,met dito aanzien

Wesley heeft goede kaarten om dit ook te bereiken,

Ed zat er net onder




p.s,disclaimer ,dit is de mening van Vieze JIj ,dit berust geheel op een persoonlijke mening :study:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Maar komt wel altijd uit voor nederland toch? En woont sinds jaar en dag in Almere of in die richting dacht ik.

Maar het is geen Nederlander van origine. Komt inderdaad uit Ghana en heeft ook lange tijd in Australië gewoond meen ik.

Stel dat Phil vanuit de US naar Nederland verhuist om belasting technische redenen of wat dan ook, dan noemen we hem toch ook geen Nederlander?
 
Ik moest i.i.g. erg lachen om zijn aanvaring met lui marco, op de expo in Dubai dacht ik.
 
Maar komt wel altijd uit voor nederland toch? En woont sinds jaar en dag in Almere of in die richting dacht ik.


klopt,we hebben bij het Nederlands Olympisch team ook "Nederlanders" rondlopen die pas op volwassen leeftijd genaturaliseerd zijn tot kaaskop ,

die zie ik echt niet als Nederlanders ,terwijl de meeste sporters van buitenlandse afkomst die wel hier geboren zijn altijd voor het geboorteland van hun ouders uit willen komen :scratch:
 
Maar het is geen Nederlander van origine. Komt inderdaad uit Ghana en heeft ook lange tijd in Australië gewoond meen ik.

Stel dat Phil vanuit de US naar Nederland verhuist om belasting technische redenen of wat dan ook, dan noemen we hem toch ook geen Nederlander?

Tja zo kan je blijven discussiëren natuurlijk :roflol: maar goed. Eerst eens zien hoe wesley het gaat doen op zijn eerste pro show. ben heel erg benieuwd!
 
toevallig iemand een competitor list gevonden,
 
Jake Burton en Casey Fathi zijn denk ik de beste tegenstanders voor zover ik iedereen kon opzoeken.
 
Jake Burton en Casey Fathi zijn denk ik de beste tegenstanders voor zover ik iedereen kon opzoeken.

Beide goede fysieken en structure. Jake mist alleen wat massa vergeleken met Wesley op het eerste oog. Casey Fathi heeft wel de massa en veel wedstrijd ervaring zo te zien. Verwacht overigens niet dat Wesley in gevaar komt.
 
Niemand Amit Roy opgezocht? Dat is imo de naam die eruit springt. Super fysiek en geweldige conditionering altijd. Heb Wesley wel voor top 3, maar schat Amit Roy zeker gelijkwaardig in.
 
Niemand Amit Roy opgezocht? Dat is imo de naam die eruit springt. Super fysiek en geweldige conditionering altijd. Heb Wesley wel voor top 3, maar schat Amit Roy zeker gelijkwaardig in.

Hij staat er geweldig bij maar vindt zijn fysiek niet echt passend binnen deze divisie? Zeker niet gelijkwaardig aan Wesley. Ik ga er vanuit dat Wesley wint.
 
Wanneer is de uitslag?
 
Speciaal voor deze keer nog eens wat updates.
 

51ff6cee0178ed944a20fa35e582bfd1.jpg


62498a2ac6c0ccce9f497ad849eed16a.jpg
 
1st callout - Wordt zo te zien toch Wesley vs Amit Roy

[600p]

d2f5e7ba189a195e4f06b5386477d0f1.jpg


5c9e1d397eb2caaed610bb9bd6889d31.jpg


520a6da0b728ad9abd6a91bcc94322b7.jpg
[/600p]
 
[600p]
ca245746e7b5db64b46c6e5f3b615125.jpg
[/600p]
 
Mis wel wat dikte op zn onderrug. Wat is de uitslag geworden?
 
Mag ook nog wel iets droger IMO
 
Back
Naar boven