MuscleMeat

Powerlift schema's

Bezoekers in dit topic

Ano_210923

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
5.459
Waardering
7.204
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Gewoon ter indicatie, welke hebben jullie zoal gevolgt, en hoe zagen deze eruit?

Ben eigenlijk opzoek naar eentje die het voor vooral de Squat erg simpel houdt, ik merk dat veel squatten gewoon goed werkt voor mij. Echter voor m'n bench heeft twee keer per week 5x5 benchen gewoon weinig zin. Terwijl 2/3x pw puur squatten wel resultaat voor de Squat oplevert. Met deadliften zit ik er een beetje tussenin.

Ben benieuwd wat jullie zoal hebben ervaren.

Mvg, Jesper
 
zit nu in week 8 5x5madcow en bevalt me prima, tot nu nog elke week alles gehaald.
 
zit nu in week 8 5x5madcow en bevalt me prima, tot nu nog elke week alles gehaald.

Ziet er OK uit, alleen weer hetzelfde met stronglifts denk ik, UB resultaten zullen weer tegenvallen ben ik bang.
 
Is inderdaad een aangepaste variant , meer voor intermediate. Heb verder nog geen andere gevolgd, op t forum staan genoeg schema's en links!
 
Candito 6-week strength program. Fijn programma, ook omdat je in de eerste 2 weken UB 3x pweek pakt.

Wendler ook gedraaid, maar te weinig volume.
 
Candito 6-week strength program. Fijn programma, ook omdat je in de eerste 2 weken UB 3x pweek pakt.

Wendler ook gedraaid, maar te weinig volume.

Wendler hoor ik erg veel gemixte reacties over, inderdaad wat betreft het (te) lage volume.

Candito is wel een goeie, zal daar even naar kijken (6 weken past ook precies straks in de zomervakantie).
 
Zowel Madcow als Wendler zijn geen powerlifting schema's, tenzij je de Wendler's 351 voor powerlifting hebt gevolgd. Maar ik heb ook niet het idee dat je naar een powerlift programma zoekt, anders had je wel weer het PowerliftingToWin schema gedraaid denk ik. Wat zoek je nou precies?
 
Zowel Madcow als Wendler zijn geen powerlifting schema's, tenzij je de Wendler's 351 voor powerlifting hebt gevolgd. Maar ik heb ook niet het idee dat je naar een powerlift programma zoekt, anders had je wel weer het PowerliftingToWin schema gedraaid denk ik. Wat zoek je nou precies?

Heb net even snel gekeken naar het schema van Candito, en dat is +- precies wat ik zoek.

Na de laatste tentamenweek dit jaar gelijk beginnen. Nog even wachten dus.
 
Zowel Madcow als Wendler zijn geen powerlifting schema's, tenzij je de Wendler's 351 voor powerlifting hebt gevolgd. Maar ik heb ook niet het idee dat je naar een powerlift programma zoekt, anders had je wel weer het PowerliftingToWin schema gedraaid denk ik. Wat zoek je nou precies?
PowerliftingToWin schema, wasdat?
 
PowerliftingToWin schema, wasdat?
Tegenwoordig niet meer gratis sinds de nieuwe versie er is helaas. Maar veel gains op gemaakt. Ik heb vast nog de oude spreadsheet ergens.
 
Tegenwoordig niet meer gratis sinds de nieuwe versie er is helaas. Maar veel gains op gemaakt. Ik heb vast nog de oude spreadsheet ergens.
Die zou ik graag in mijn inbox ontvangen.
 
Zowel Madcow als Wendler zijn geen powerlifting schema's, tenzij je de Wendler's 351 voor powerlifting hebt gevolgd. Maar ik heb ook niet het idee dat je naar een powerlift programma zoekt, anders had je wel weer het PowerliftingToWin schema gedraaid denk ik. Wat zoek je nou precies?

Probleem was echter niet het schema of de resultaten, maar de frequentie die toen niet in m'n planning paste (en nog steeds niet).
 
:cool:


Was 3x per week toch, naast het GPP werk? Pas bij latere intermediate werd de frequentie hoger volgens mij.

3x pw was de 'true novice,' daarna werd het 5x per week. Dit was en is niet te doen atm.
 
Wendler hoor ik erg veel gemixte reacties over, inderdaad wat betreft het (te) lage volume.
denk dat wendler je nog best een stuk kan helpen
je moet natuurlijk geen ''droge'' wendler gaan draaien, maar er zijn legio aan mogelijkheden om een leuk schema in elkaar te zetten
jokersets, back-off sets, BBB, enz
je zal de site vast wel kennen, maar toch ff de link
https://blackironbeast.com/5/3/1/calculator
 
Tegenwoordig niet meer gratis sinds de nieuwe versie er is helaas. Maar veel gains op gemaakt. Ik heb vast nog de oude spreadsheet ergens.

Heb je de novice of de intermediate gedaan?
 
Heb je de novice of de intermediate gedaan?
Volgens mij de eerste 3 fases, weet het niet exact meer. Ben vlak daarna volgens mij GZCL gaan doen destijds.
 
Wat ik heb gedraaid is: Starting Strength, the Texas method, Candito 6 week novice/intermediate en Sheiko 3 en 4 daags.

Wat je duidelijk moet hebben is hoeveel dagen je kan/wil trainen en welke trainingsvorm je leuk vindt.
 
Back
Naar boven