Fitness Seller

Gestopt (v) Sp's summer shred 2018

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo daar was ik weer. Even een waarschuwing, dit kan een lange post worden:)


Laatste tijd heb ik veel stof gehad om over na te denken en ik denk dat het voorval van enige tijd geleden absoluut iets heeft gedaan met hoe ik tegen dingen aan kijk nu. Dit was dusdanig heftig, dat het wel het 1 en ander heeft veranderd.


Waar ik begin dit jaar nog vol met enthousiasme een succesvolle cut heb afgerond, ontbreekt het mij nu aan de juiste motivatie ook al lag ik wel gewoon op schema. Ik ben gewoon stug doorgegaan ook al zei mijn gevoel dat ik moest stoppen. Vooral het “waarom wil ik dit echt?" kan ik niet beantwoorden. Onder het mom van wat wil ik en wat maakt mij gelukkig hoort dit er voor mij niet meer bij. Het kost mij momenteel alleen maar energie, des te meer omdat ik niet op dezelfde voet er in sta als begin dit jaar.

Daarbij voel ik mij steeds onprettiger bij het idee om foto’s te posten. In de eerste instantie is dit uit trots voor het gene waar ik jaren keihard voor heb gewerkt, maar ik voel mij verder een doodnormale moeder die verre van een perfect lijf heeft (mede door de zwangerschap en door het jojo-en door de jaren heen). Natuurlijk weet ik inmiddels heel goed de juiste hoek te vinden en weet ik mijn slappe huid, cellulite en littekens wel te verbloemen. Om die reden zou ik ook geen professionele shoot willen doen.


Het voelde steeds meer alsof ik dit voor anderen ging doen, stukje bewijsdrang dat ook ik dit kan en dat ook ik er mag zijn (dit zijn de spoken uit mijn verleden, wel heel persoonlijk dit, maar ben heel wat jaren zwaar gepest omdat ik te dik was als kind). Dit alles is nu naar boven komen drijven de laatste tijd.

Het is denk ik al wel duidelijk, maar ik heb gekozen om te stoppen met de wedstrijd. Dit is iets wat ik net als aan het begin van dit jaar puur voor mijzelf wil doen, omdat ik mij daar lekker bij voel. Omdat ik wat extra lijnen her en der mooi vind, maar niet in wedstrijdvorm. Dat ik niet meer voor mij weggelegd zoals ik het nu zie.


Ik wou heel graag mijn shape van vorig jaar verslaan, dat was in de eerste instantie mijn doel. Maar goed, zoals je hierboven leest ben ik tot de besef gekomen dat dit niet meer iets is wat ik echt wil. Genieten staat nu voorop voor mij *en nee, dat betekent niet oneindig veel drop en ijs:D*


Ik wil in ieder geval alle overige deelnemers succes wensen!:)
 
RFFNCK
ik zou graag mijn deelname willen stoppen
 
Ik snap het SP1988 En ik hoop oprecht dat je zult genieten! Natuurlijk vind ik het jammer, maar je hebt er goed over nagedacht en niets dan respect daarvoor! :thumbs:
 
Wat ontzettend jammer SP, ik begrijp je beweegredenen.. succes en sterkte met alles! X
 
Erg jammer, maar anderzijds volkomen te begrijpen. Als je zelf al niet overtuigd bent voor wie je deze contest nu eigenlijk doet, behalve voor jezelf, dan heeft het weinig zin. Focus op de belangrijkere zaken in het leven en tot besef komen dat je van het leven moet genieten is belangrijk! Knappe beslissing en respect daarvoor. Sterkte! :thumb:
 
Log bij deze gesloten. Bedankt voor je deelname!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven