XXL Nutrition

Armworstelen België.

Bezoekers in dit topic

Iedereen welkom op smtk voor te komen armworstelen. Wat ik iedereen kan aanraden is te beginnen met mensen met een beetje verstand van zaken. Het is een zeer technische sport die je van video's moeilijk kan leren omdat er ook veel gevoel aan te pas komt. Smtk is gelegen in herentals. Bij crossfit lividum.


Hoi Girovaki, gelijk heb je. Daarmee dat ik op zoek ben naar mensen met ervaring, heb eigenlijk nog veel vragen, bv worden er wedstrijden in Vlaanderen / België georganiseerd, kan maar moeilijk mensen vinden in Oost-Vlaanderen.
Maar de grootste vraag om te beginnen is, waar kan ik aan een armworstel tafel geraken :d
 
Inderdaad, nog niet zo makkelijk om aan te geraken. Veel mensen maken deze zelf maar ben niet zo´n handige harry.
Ik ben zelf van Limburg en zou ook graag met deze sport beginnen. Veel fimpjes aan het kijken op internet maar inderdaad, daar heb je niet zoveel aan.
Spijtig dat er niet meer verenigingen zijn die zich hiermee bezig houden, een gat in de markt.
 
Welja, dat is het juist, om bekendheid te creëren moet je met je tafel op de markt gaan staan :d haha, moet je eerst een tafel hebben eh ;)
 
Hoi Girovaki, gelijk heb je. Daarmee dat ik op zoek ben naar mensen met ervaring, heb eigenlijk nog veel vragen, bv worden er wedstrijden in Vlaanderen / België georganiseerd, kan maar moeilijk mensen vinden in Oost-Vlaanderen.
Maar de grootste vraag om te beginnen is, waar kan ik aan een armworstel tafel geraken :d
Bij Pignatti in Italië maar die verkopen niet privé. Voor privé kun je wel in Polen bestellen, bij Mazurenko.
 
girovaki Lijkt me leuk, op welke tijden en dagen wordt dit gedaan?
Zondag vanaf 10u00
Maandag/woensdag/vrijdag vanaf 20u00.

Dan zijn er reguliere powerlifting/strongmantrainigen maar ook de mogelijkheid om te arm worstelen.
 
46.jpg
 
Zondag vanaf 10u00
Maandag/woensdag/vrijdag vanaf 20u00.

Dan zijn er reguliere powerlifting/strongmantrainigen maar ook de mogelijkheid om te arm worstelen.

Hey, zijn er komende zondag ook mensen aanwezig zich bezig houden met armworstelen? Zou zelf ook graag eens eraan gaan beginnen.
 
Hey, zijn er komende zondag ook mensen aanwezig zich bezig houden met armworstelen? Zou zelf ook graag eens eraan gaan beginnen.
Ik zal eens horen of girovaki aanwezig zal zijn, ikzelf ben al een tijd out, helaas.
 
Ik ben er. En raf gaat ook zeker armworstelen zondag.
 
11.30 ongeveer
 
En vanaf hoelaat gaan jullie je daar mee bezig houden, aangezien jullie ook andere trainingen doen?
Dan weet ik hoelaat ik ongeveer moet komen:)
11.30 ongeveer

Bedankt voor de training samen met Raf! Veel van opgestoken en plezant om te doen. Daar leer je tenminste nog iets van op deze manier dat krijg je thuis niet geleerd.
Ga zeker nog eens terugkomen!
 
Super. Veel potentieel ook!
 
Super. Veel potentieel ook!
Nog even een klein vraagje, raad je voor mij om thuis dagelijks te trainen of een dag rust tussenin? Denk dat ik om de 2 weken een keer binnenspring bij jullie als dat goed is.
 
Elke dag high reps.
 
Uiteraard. Altijd welkom maar echt table practice zal pas iets later zijn
 
Uiteraard. Altijd welkom maar echt table practice zal pas iets later zijn
Geen probleem dan kom ik ietsje later:) Captains of crush nr 2 gehaald, kom paar mm te kort voor deze te sluiten. Nog even trainen dan komt dat wel goed:p
 
Vanavond op caz: over the top :wl:
 
Back
Naar boven