AndroidHealthClinic

Sticky Forum Updates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oudere conversaties zijn nog niet geïndexeerd en worden dus niet getoond in de zoekresultaten. Ga ik deze week nog doen.
 
Iets sneller dan gepland. Oudere conversaties zijn geïndexeerd en via de zoekbalk in de conversatielijst (alles doorzoeken) of conversaties zelf (met optie alleen huidige conversatie doorzoeken) vindbaar. Via uitgebreid zoeken heb je extra opties.
 
Krijg je geen melding meer als je getagd wordt? Ik zag laatst dat ik getagd was door Ano_040123, maar dat zag ik pas twee weken later ofzo, toen ik toevallig het topic las.
 
Dat zou opgelost moeten zijn. Er zat een fout in het meldingssysteem door de karmafunctie.

Ook werkt het taggen niet als je een bericht bewerkt en dan de tag toevoegt, dit is zo standaard ingesteld door de software om te voorkomen dat er elke keer een melding wordt gestuurd bij het bewerken van een post.

bascross
 
Deze nieuwe kleuren doen pijn aan m'n ogen. Wil de oude skin terug!!
 
Wat een draak he :mad:

Op mijn telefoon doet hij het nog wel... bodybuilding.nl :dunno:
 
Komt er zo terug aan ;) Ik was de CSS aan het updaten voor mobiele versie en de klassieke skin update niet correct bij aanpassingen.
 
CSS Barbaar!
 
Hebben we ook de mogelijkheid om zelf een css file te maken?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ergens een test omgeving of wat dan ook waar ik kan stylen? Zal ik eens een dikke flat skin maken :cool:

Even kijken of ik wat geschikt kan vinden. Normaal kan je een demo aanvragen, maar dat is tegenwoordig alleen voor XF2.

Er zijn ook een hoop stijlen al beschikbaar (ook gratis), als je daar wat tussen vind kan ik het ook altijd installeren, bv. -> http://xf1.artodia.com/demo.php?demo=xf&id=basic
 
Even kijken of ik wat geschikt kan vinden. Normaal kan je een demo aanvragen, maar dat is tegenwoordig alleen voor XF2.

Er zijn ook een hoop stijlen al beschikbaar (ook gratis), als je daar wat tussen vind kan ik het ook altijd installeren, bv. -> http://xf1.artodia.com/demo.php?demo=xf&id=basic
Laat maar weten of je wat kan regelen. Eventueel een database dump + files zodat ik lokaal wat kan stylen indien mogelijk.
 
Back
Naar boven