MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga er vanuit dat Wesley wint.

Ik kom er op terug, conditioning lijkt niet optimaal. Misschien heeft het met zijn vlucht te maken. We zullen het horen.
 
Lijkt mij alsof hij altijd net wat te laat begint met cutten voor een show. Last minute gaat het wel altijd erg hard bij hem, maar het is altijd krap-tijd.
 
Toch nog een 1e plek! Scheen er bij de avondshow een stuk beter uit te zien door betere tan. Uiteindelijk met een puntenaantal van 3 gewonnen tegenover 6 voor Amit Roy.

Wesley-Vissers-768x423.jpg


 
Misschien moeten die kritiekgevers eens de definitie van Classic BB opzoeken ;) terechte winnaar imo. En haters heb je altijd, overal.
 
Misschien moeten die kritiekgevers eens de definitie van Classic BB opzoeken ;) terechte winnaar imo. En haters heb je altijd, overal.

Die definitie varieert nogal, maar soms zijn de beoordelingscriteria erg twijfelachtig in BB (Chris Dickerson Mr. O. 1982 en Branch Warren runner up in 2009 zijn m.i. "mooie" voorbeelden daarvan).
 
Gek dat ie zo'n beginnersfout maakt qua tanning.
Als ie met dezelfde conditioning naar de mr O gaat zal ie top 6 niet halen.

Maar wel super enthousiast dat ie naar de O gaat !
 
Wint gewoon zijn eerste pro show :roflol: Ziek!
Tja blijft een jury sport..... De ene show kan je winnen en de andere show val je buiten de top 6. Helemaal afhankelijk van wie er jureert en met wie je bevriend bent af en toe...
 
Super fysiek heeft hij.
Maar wel eens qua conditionering.
Die moet voor Olympia nog wel stapje onhoog.
Wil hem wel naast bv bumstead zien.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Super fysiek heeft hij.
Maar wel eens qua conditionering.
Die moet voor Olympia nog wel stapje onhoog.
Wil hem wel naast bv bumstead zien.

Conditionering was niet per se slecht. Was meer z'n tan problemen die het slecht maakte.
Voor Olympia moet er nog een pak massa bij. Volgens mij kan hij nog zo'n 3-4kg gainen tot hij op z'n weight limit zit.

Dit jaar meer dan 3e plek bereiken wordt moeilijk voor hem. Bumstead heeft vooruitgang geboekt net als Breon Ansley.
Dan hebben we nog Regan Grimes die ik ook in de top 5 zet. Arash Rahbar en Danny Hester zou hij aan moeten kunnen.
Het ligt er ook geheel aan hoe erg ze massa en vooral massa op benen meenemen in jurering.
 
RFFNCK geen updates meer van je in deze sectie? Of vakantie? :)
 
Conditionering was niet per se slecht. Was meer z'n tan problemen die het slecht maakte.
Voor Olympia moet er nog een pak massa bij. Volgens mij kan hij nog zo'n 3-4kg gainen tot hij op z'n weight limit zit.

Dit jaar meer dan 3e plek bereiken wordt moeilijk voor hem. Bumstead heeft vooruitgang geboekt net als Breon Ansley.
Dan hebben we nog Regan Grimes die ik ook in de top 5 zet. Arash Rahbar en Danny Hester zou hij aan moeten kunnen.
Het ligt er ook geheel aan hoe erg ze massa en vooral massa op benen meenemen in jurering.

Ik hoop dat de jury ECHTE classic fysieken hoog gaat scoren. Zo is Regan Grimes is gewoon een kleinere bodybuilder. Heeft weinig met classic te maken. En zo zijn er nog wel een paar die bijvoorbeeld te grote benen hebben en/of niet fatsoenlijk poseren.

Misschien ben ik partijdig, maar Wesley heeft absoluut het beste classic fysiek en is het boegbeeld van deze divisie. Hopelijk vindt de jury dit ook, want dat zal anderen stimuleren/motiveren. Voordat deze divisie wordt overspeeld door massamonsters die net niet groot genoeg zijn voor de freakshow die de Mr. Olympia heet.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven