Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij is stapelgek, maar destijds wel erg bekend en populair. Destijds, belangrijk woord in de zin.
Destijds.

Heel toevallig ook een Olympiër, net als de judoka's. Pas dan is het goed voor Nederland.
 


Een hoop criminelen en bekende vechters, leuk om te zien.
 
Laatst bewerkt:
Hans Nijman die is al een tijdje dood... tijd gaat snel zeg Pff
 
Ken deze "docu's" al. Een drugsbaron die uit een rolls stapt om (midden op klaarlichte dag op de parkeerplek) champagne te gaan drinken zodat iedereen het goed ziet komt ook voor in echte penoze.
 
Hans Nijman die is al een tijdje dood... tijd gaat snel zeg Pff

Ben geen Peter r. maar geloof dat Nijman beetje het slachtoffer is geworden om Dick Vrij bang te maken.

Mooie partijen destijds. Lekker amateuristisch erin knallen en kijken wie er blijft staan. Een beetje goede amateur Braziliaan van nu zou destijds hoge ogen gooien om de titel.
 
Ken deze "docu's" al. Een drugsbaron die uit een rolls stapt om (midden op klaarlichte dag op de parkeerplek) champagne te gaan drinken zodat iedereen het goed ziet komt ook voor in echte penoze.
Dat vond ik het hoogtepunt eigenlijk. En dan een soort The Godfather muziek eronder. Geniaal stukje. :roflol:
 
Dat vond ik het hoogtepunt eigenlijk. En dan een soort The Godfather muziek eronder. Geniaal stukje. :roflol:

Ja daarom herkende ik dit stukje direct ook door dat fragment. :D
 
Ben geen Peter r. maar geloof dat Nijman beetje het slachtoffer is geworden om Dick Vrij bang te maken.

Mooie partijen destijds. Lekker amateuristisch erin knallen en kijken wie er blijft staan. Een beetje goede amateur Braziliaan van nu zou destijds hoge ogen gooien om de titel.
Tja ik zou het niet weten maar ik vond Hans Nijman in de ring waardeloos..
 
vond het mooi om te zien dat die Saki kansloos ko werd geslagen ,

nooit niets aan gevonden en altijd dat gedoe met die Turkse vlaggen
 
vond het mooi om te zien dat die Saki kansloos ko werd geslagen ,

nooit niets aan gevonden en altijd dat gedoe met die Turkse vlaggen

Turken zijn zeer trots. Aangezien ik zelf niks met Turkije heb wekt dat inderdaad al snel irritatie. Ook bij Brazilianen hekel ik de vlaggen tijdens mma, je afkomst doet er niet toe in deze sport en we weten wel waar je vandaan komt.

Saki werd door Rogan bestempeld als een van de beste kickboxers ooit. Ik heb dan blijkbaar iets gemist. De ko was inderdaad mooi, de bedoeling was dat dit een opwarmertje zou zijn voor de volgende stap. 1-2 nu dus mma plannen kunnen weer de kast in.
 
Zelfs in ronden 8 ,9 en 10 meer actie dan het huidige Glory dat maar 3 rondjes duurt.
Had Kaman dezelfde coach als Peter Aerts? Herken de stem.
 
Oktober miss Conor weer in ufc?

IMG-20180715-WA0064.jpg
 
Ja dat grapje aan het hart heeft hem niet goed gedaan lijkt wel.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven