MuscleMeat

Wat eet je nu?

  • Topic starter Sylve
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 248K
  • Volgers 265

Bezoekers in dit topic

Eet je de pindakaas dan zuiver, of meng je dat door de yoghurt ofzo?
Domme vraag waarschijnlijk :roflol:

Helemaal geen domme vraag hoor :)

Ik heb het liefst mijn pindakaas "puur" dus ik eet eerst mijn fruit met yoghurt en nadien pas de pindakaas lepel per lepel. Heerlijk! 60g is nog niets voor mijn doen, ben ietwat addicted aan het spul , moet ik bekennen. Al zijn er ergere verslavingen ;)
 
Helemaal geen domme vraag hoor :)

Ik heb het liefst mijn pindakaas "puur" dus ik eet eerst mijn fruit met yoghurt en nadien pas de pindakaas lepel per lepel. Heerlijk! 60g is nog niets voor mijn doen, ben ietwat addicted aan het spul , moet ik bekennen. Al zijn er ergere verslavingen ;)

Is helemaaaal niet raar, hier nog een die 't het liefste uit de pot lepelt. In zeldzame gevallen smeer ik het ook graag op een sneetje Woudbrood van de Bakker Bart:o
 
Helemaal geen domme vraag hoor :)

Ik heb het liefst mijn pindakaas "puur" dus ik eet eerst mijn fruit met yoghurt en nadien pas de pindakaas lepel per lepel. Heerlijk! 60g is nog niets voor mijn doen, ben ietwat addicted aan het spul , moet ik bekennen. Al zijn er ergere verslavingen ;)

Het is ook wel verslavend. Ik at het vroeger bijna nooit, en nu is het een standaard geworden na mijn training :D
Wel op een geroosterde boterham, mmm.

Nu ontbijt: 15gr muesli, 15gr volkoren cornflakes, 125gr magere yoghurt, 15gr noten, 30gr frambozen, 30gr bramen, 30gr aalbessen.
 
Post-workout:
40gr whey
80gr witte rijst

cutleef...
 
Ik heb zojuist een ei gegeten...mijn eerste eten van de dag.
 
1 ei ? Tering

En dan zouden wij durven klagen :roflol:
Ik kan wel een paar uur verder na mijn lunch :)

upload_2018-7-17_13-57-5.png
 
- 275gram rijst
- Blik tonijn met 2 eetlepels olijfolie en een beetje ketchup
- 2 handen kerstomaatjes
-3 knäckebröd crackers
 
Ik neem aan dat dat voor jouw konijn is? Wat een groenvoer..

Nee :o
Ik eet graag groentjes... En kom ook aan mijn hoeveelheid eiwit/vet op het einde van de dag.
Dus ik zie geen probleem :)
 
Nee :o
Ik eet graag groentjes... En kom ook aan mijn hoeveelheid eiwit/vet op het einde van de dag.
Dus ik zie geen probleem :)

Ik vind het meer wat voor konijnen.
 
En dan zouden wij durven klagen :roflol:
Ik kan wel een paar uur verder na mijn lunch :)

Bekijk bijlage 433104


Ooooh ziet er goed uit!

Dit is die van mij:
Screenshot_20180717-145211_MyFitnessPal.jpg



Ik ben meer een middag en avond eter.....Ben al weer 2 boterhammen met rookvlees verder.

Ja oké dat heb ik ook. Maar hoe doe je dat met werk dan ? Ik sterf om 12 uur echt wel van de honger. ( misschien door IF, Ik eet niet na 7)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven