Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mini-cut planning
Morgen start ik en ik zal 4 weken doorgaan. Misschien +- enkele dagen, afhankelijk van het resultaat.
Doel is om op 68kg te komen, zodat ik genoeg ruimte heb om te bulken t/m de DRC cup.
De berekening vanuit de TDEE sheet staat hieronder in de afbeelding. (nogal behoorlijk wat oranje blokjes + empty spaces van festival :o )

Ga net zoals de vorige keer voor het trainen 40% vd dagelijkse kcals en 40-50% vd dagelijkse carbs eten voor de energie.
In principe pas ik niks aan in training. Verwacht niet dat dat nodig is voor zo'n korte periode cutten.
Mocht het wel nodig zijn dan zal het op accessoires oefeningen zijn in de vorm van minder volume, niet de intensiteit.

Kcals: 1880
EKV: 145/230/42 gemiddeld
Vezels: 25 minimaal

Ivm nieuw werk en niet teveel willen plannen voor iifym wel een basic opzet gemaakt wbt eten voor doordeweeks.
Alleen avondeten verschilt dan per dag. En de soort groente tijdens de lunch en het soort fruit/kwark veranderen.
In het weekend/vrije dag kijk ik gewoon waar ik zin in heb.
upload_2018-7-17_12-47-20.png




upload_2018-7-17_12-39-41.png
 
Ik had ooit 'ns een sampeltje van die bananen whey van MP, dat was net van die bananenschuimpjes zonder suikerkorreltjes eromheen:0 Of ik t nou lekker vond, geef mij maar de Rocky Road smaakdrool:

Je plan staat overigens weer als een huis, zet 'm op de komende 4 weekjes!:)
 
mijn OCD is altijd zo satisfied van hoe overzichtelijk jij werkt, I love it :heart:
 
Ik had ooit 'ns een sampeltje van die bananen whey van MP, dat was net van die bananenschuimpjes zonder suikerkorreltjes eromheen:0 Of ik t nou lekker vond, geef mij maar de Rocky Road smaakdrool:

Je plan staat overigens weer als een huis, zet 'm op de komende 4 weekjes!:)

Met die smaak komt het inderdaad wel veel overeen ja. Ik vind hem heerlijk voor de afwisseling, maar zit 70% van de tijd aan de golden syrup. Die vind ik sterk van smaak en gaat niet vervelen.
Rocky road nog nooit gehad; volgende keer eens een sample van meebestellen!

Dank u zeer :D

mijn OCD is altijd zo satisfied van hoe overzichtelijk jij werkt, I love it :heart:

Fijn dat ik niet de enige ben :o
Heb dat altijd met alles, feels good
 
Mini-cut planning
Morgen start ik en ik zal 4 weken doorgaan. Misschien +- enkele dagen, afhankelijk van het resultaat.
Doel is om op 68kg te komen, zodat ik genoeg ruimte heb om te bulken t/m de DRC cup.
De berekening vanuit de TDEE sheet staat hieronder in de afbeelding. (nogal behoorlijk wat oranje blokjes + empty spaces van festival :o )

Ga net zoals de vorige keer voor het trainen 40% vd dagelijkse kcals en 40-50% vd dagelijkse carbs eten voor de energie.
In principe pas ik niks aan in training. Verwacht niet dat dat nodig is voor zo'n korte periode cutten.
Mocht het wel nodig zijn dan zal het op accessoires oefeningen zijn in de vorm van minder volume, niet de intensiteit.

Kcals: 1880
EKV: 145/230/42 gemiddeld
Vezels: 25 minimaal

Ivm nieuw werk en niet teveel willen plannen voor iifym wel een basic opzet gemaakt wbt eten voor doordeweeks.
Alleen avondeten verschilt dan per dag. En de soort groente tijdens de lunch en het soort fruit/kwark veranderen.
In het weekend/vrije dag kijk ik gewoon waar ik zin in heb.
Bekijk bijlage 433102



Bekijk bijlage 433101

Hoe kom je aan die tweede sheet? Handig!
 
18/7/2018 - week 3, dag 2 (prep cycle I)
Deadlift up to knees

1x3 75 kg
1x3 90 kg
1x3 105 kg
1x2 112.5 kg
1x2 112.5 kg
1x2 112.5 kg
1x2 112.5 kg
Best wel easy reps.
Wel al tijdens het opwarmen lichte lower back pump wat onaangenaam was.

BP paused
1x5 35 kg
1x5 42.5 kg
1x5 50 kgk
1x8 50 kg (VPR)
1x5 50 kg
1x8 50 kg
1x5 50 kg
1x7,5 50 kg (ipv 8 laatste met spotter hulp)
Vorig VPR was 1x7x50.

Deadlift from boxes
1x4 90 kg (alles HG)
1x4 105 kg (alles HG)
1x4 120 kg (alles HG + 3s hold)
1x4 120 kg (alles HG + 3s hold)
Vokgens mij de eerste set op hoog gewicht waarbij ik tijdens de set grip niet hoefde bij te stellen.
1x4 120 kg (alles HG + 3s hold + knak ik duim)
1x4 120 kg (alles HG + 4s hold)
Tering blij met deze hookgrip progressie :D

Wrist curl slow negative
3x10 4 kg per kant

Cable fly
5x10 5.7 kg

Ab rollouts (thuis)
Geskipt

Trainingstijd: 120 min

---

Gisteravond m'n vriend wezen ophalen op schiphol. Was natuurlijk veelste gezellig dus laat naar bed. Plus kon slecht slapen omdat het binnen zo warm was dat ik m'n bed uit kon zwemmen...
Netto denk ik 5 - 5,5 uur geslapen waarbij ik normaak gesproken altijd op 7 - 8 uur zit.
Plus eerste werkdag gehad aka overal een (half) uurtje meekijken, veel indrukken, nog moeier.

Van het weekend slaap inhalen
 
Had op de planning om zometeen bij USC te gaan trainen, maar dat wordt hem echt niet. Red het amper omdat USC ma t/m do tot 21:00u open is in de zomerperiode. Vrij t/m zo tot 17:00u, dus kan morgen niet naar werk.
Nou ga ik dus wel morgen trainen maar dan op de campus en even BP variant wisselen met die vd training van zaterdag zodat het allemaal uitkomt.

Ik ben bekaf :zzz:
 
Welterusten!! :rolleyes:

Danku zeer :)

20/7/2018 - week 3, dag 3 (prep cycle I)
BP paused mid grip

1x4 35 kg
1x4 42.5 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
Gewisseld met BP cambered bar; die doe ik morgen.

Squat
1x5 60 kg
1x4 75 kg
1x3 85 kg
1x5 97.5 kg (VPR)
1x5 97.5 kg*
1x5 97.5 kg
1x5 97.5 kg
1x5 97.5 kg*
Vanuit de mid back had ik soms wel wat compensatie nodig om de rep door te komen.
Dreef bijna weg in m'n eigen zweet. Wel fcking lekker een 5x5 met dit gewicht! Lang geleden dat ik zo moest strugglen voor squatsets. En een huge PR en dat in de (net begonnen) cut.

BP paused with bands
1x4 35 kg
1x4 42.5 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
M'n BP's met bands gaan vaak symmetrischer dan m'n normale BP's...

Seated row
1x10 45 kg (VPR)
4x10 45 kg

Hip thrust
3x8 90 kg (ipv 4x8)
Ik kreeg ineens een pomp/kramp in m'n rechterglute, niet normaal.
Na DL'en woensdag had ik spierpijn in m'n midback en vandaag met squatten wat gedoe midback (meer rechts dan links). Denk dat dat er voor zorgde dat het hier mis ging.

Side plank
3x15 sec per kant

Trainingstijd: 130 min

---

Thuis nog onderstaande stretch stuk of 20x totaal gedaan voor rechter glute. In het begin kreeg ik m'n knie geen eens geheel richting m'n tenen geduwd zo'n pijn. Voelde het zelfs in m'n onderbeen.
Vandaag na het slapen nergens meer last van ???
Om het zekere voor het onzekere te nemen toch de trainingvan vandaag met veel DL's naar morgen verschoven. Vandaag even uitrusten en opladen.

glute-stretch-pretzel-leg-1024x683.jpg


Aantal kcals gaat trouwens prima. Eet nu dubbel zoveel groente. De crackers tussen de lunch vullen ook best wel door al het kauwwerk.
 
Een klein scheurtje of een kleine verrekking kan wel eens voorkomen. Ik heb geleerd er niet te veel op te focussen. Dan gaat het 10x zo snel weer beter en vergeet je het vaak gewoon als je aan het trainen bent.
Echt iets goed stuk doen is eigenlijk erg zeldzaam in onze sport.
 
Zelfs je havermout is basic.

:roflol:

Een klein scheurtje of een kleine verrekking kan wel eens voorkomen. Ik heb geleerd er niet te veel op te focussen. Dan gaat het 10x zo snel weer beter en vergeet je het vaak gewoon als je aan het trainen bent.
Echt iets goed stuk doen is eigenlijk erg zeldzaam in onze sport.

Is ook zo. Bij zulk soort dingen denk je dan aan het einde van je training: ohja, ik had vanochtend nog zoveel last van ...
 
Is ook zo. Bij zulk soort dingen denk je dan aan het einde van je training: ohja, ik had vanochtend nog zoveel last van ...
Ik heb vaak dat ik tijdens mijn opwarming nog moet zeggen "hmmm, doet toch nog wel redelijk veel pijn." En tegen dat ik aan mijn werksets zit voel ik nauwelijks nog iets.
Dat kan uiteraard wel met de leeftijd te maken hebben:oud: ...
 
22/7/2018 - week 3, dag 4 (prep cycle I)
Deadlift paused 5-7 above knees

1x3 75 kg
1x3 90 kg
1x3 105 kg
1x2 115 kg
1x2 115 kg
1x2 115 kg
1x1,5 115 kg
Verloor focus dus bar gleed weg, my bad.

BP cambered bar
1x5 35 kg
1x5 40 kg
1x5 42.5 kg
1x5 42.5 kg
1x5 42.5 kg
1x5 42.5 kg
1x5 42.5 kg
Gewisseld met BP mid grip van gisteren.
Ging veel soepeler dan de vorige keren. RPE lag duidelijk lager, maar niet té laag hoor. Voorheen grinde ik sommige reps, nu niet.

Deadlift with chains
1x3 75 kg (alles HG)
1x3 90 kg (alles HG)
1x3 105 kg (alles HG)
1x2 115 kg (alles HG) (PR)
1x2 115 kg (alles HG)
1x2 115 kg (alles HG)*
1x2 115 kg (alles HG)*
Bedenkende dat 115 kg + chains = 130 kg aan de top is, is dit natuurlijk erg lekker!
Hookgrip houdt dus ook al 130 kg; ben erg blij met de snelle progressie hierbij.

Dumbell shoulder press
3x12 8 kg (VPR)
2x12 6 kg
Lol, dit gewicht :emo:
Na set 3 zat de pomp er al in. Wat was powerliften ook alweer?

Walking lunges
4x8 12 kg per kant (ipv 14 kg)
Iemand anders had 14. Dus korter rust genomen.

High step up
1x15 bw per kant
Ga deze pas toevoegen bij het bulken. Is extra volume door mezelf toegevoegd en nu iets teveel van het goede.

Trainingstijd: 145 min

Erg lang erover gedaan. Gok tgv de warmte want voor m'n gevoel ging ik gewoon lekker m'n setjes door en heb amper gekletst. Plus meer volume met de hypertrofie variant.

Weet niet hoe maar tot nu toe, oké ben nog maar een aantal dagen bezig, ben ik erg blij met de PR's in de cut.
 
Waarom doe je een hypertrophy variant in de cut?
 
Back
Naar boven