AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°20 Static hold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1 min. 18 :thumbs:

Je grip is wel niet duidelijk te zien, ik zal je voor nu het voordeel van de twijfel geven.
Als ik van voren film zie je een blauwe bal, en een rode, en gele, .... :sad:
 
Falen moet je hierin niet als iets persoonlijks opvatten. Wanneer iemand een oefening moet opgeven dan kun je de vraag stellen waarop je precies faalde het gewicht nog langer vast te kunnen houden.
 
Wauw net ff geprobeerd en me goed mispakt! 140dl is easy maar overhands houden damn. Na 10sec kwamen men vingers al open
 
De bar rolt zo uit je hand na een aantal seconden.
Met 140kg zal denk ik altijd de grip de zwakste schakel zijn. 70kg farmers bijvoorbeeld zijn eenvoudiger vast te houden.
 
De bar rolt zo uit je hand na een aantal seconden.
Met 140kg zal denk ik altijd de grip de zwakste schakel zijn. 70kg farmers bijvoorbeeld zijn eenvoudiger vast te houden.
Jep er zullen zoiezo sterkere mensen zitten hier op grip, want ik lift voornamelijk met straps het laatste jaar. Maar weet niet of er 1min+ zal gehaald worden. Ben wel heel erg benieuwd
 
Vandaag setjes met 145 dl gedraaid ongeveer 35s per set, tot 170 lift ik altijd overhands daarna hookgrip. Volgende week een eerste echte poging wagen, ik gok op 1,5 min, vorige grip challenge zat ik er ook niet ver naast met mijn schatting.
 
Vandaag setjes met 145 dl gedraaid ongeveer 35s per set, tot 170 lift ik altijd overhands daarna hookgrip. Volgende week een eerste echte poging wagen, ik gok op 1,5 min, vorige grip challenge zat ik er ook niet ver naast met mijn schatting.

The heat is on!

Ik heb nooit dl gedaan. Dacht na de 1e challenge-poging, toch eens proberen. Eerste poging: :splat: niet van de grond.
Tweede poging: yes! Maar geloof dat dl met 60kg niet echt m'n ding is...
Ik denk eigenlijk dat een pl-er dit moet kunnen winnen (maar ga m'n uiterste best doen :D ).

Toen ik nog een bikkel was, 2012 :o

WTF :bow:
 
Zonder straps
Wel met magnesium geloof ik, vind dat zelf niet onder "hulpmiddelen" vallen tbh

Super netjes hoor, heb je gewoon een sterkere grip dan mij... Damn, ik moet echt een sterkere grip krijgen :sad:
 
Ik denk eigenlijk dat een pl-er dit moet kunnen winnen (maar ga m'n uiterste best doen :D ).

Eerder een strongman. Grip is niet echt specifiek een pl-dingetje.
 
Back
Naar boven