AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Yo

Ik zit nu onderhand 15 weken aan de HGH ik twijfel om toch weer de T3 erbij te nemen..... op welke dosis en voor hoelang raad je dit aan? zet 5 iu Realtropin per dag....

maar ik ben bang wanneer ik T3 neem dat ik niet genoeg gains uit me kuur kan halen omdat ik maar blijf verbranden???? heb de eerste 10 weken van me GH wel T3 genomen.

T4 nemen ipv T3.

T4 is altijd een leuke toevoeging, of je nu bulkt of cut. Tijdens je cut een snellere vetverbranding en tijdens je bulk minder vettoename + het zorgt ervoor dat het lichaam voedingsstoffen beter gebruikt > verhoogde eiwitsynthese.

Ik ben begonnen op 50mcg, daarna 75mcg en een tijdje 100mcg. 100 kon ik maar een paar weken hendelen waarna ik vershijnselen van hyperthyroide kreeg. (Continue warm, slapeloosheid etc.) sinds een paar dagen weer terug op 75mcg wat m’n sweetpot blijkt te zijn. Zoals je kunt lezen is het een erg gevoelig middel en het verschillen tussen 75 of 100 is groot.
 
Cools kan je bij de kuur op pagina 1 (test 250-primo250) de test vervangen door sustanon? Of zou je iets wijzigen dan?
 
Wat denk je dat haalbaar is met jouw kuurtjes cools? Stats gewijs dan

Resultaten pagina 1, post 1 en varieert. Hoe korter bij je natuurlijke max hoe minder je zal behouden nadien.

Maar je kan dus het maximum eruit halen op een gezondere manier. Wat je uiteindelijk gaat behouden is afhankelijk van eigen aanmaak (of trt), voeding en training.
 
Cools

Hgh zorgt voor hyperplasia
Maar die nieuwe spiercellen is dat blijvend of gaat je lichaam die gewoon weer vernietigen zodra je igf waardes naar normaal gaan?
 
Cools

Hgh zorgt voor hyperplasia
Maar die nieuwe spiercellen is dat blijvend of gaat je lichaam die gewoon weer vernietigen zodra je igf waardes naar normaal gaan?

Hgh stimuleert Igf-1 aanmaak in je lever en dat is de groeifactor die een effect heeft op je spieren. Maar dat er overal in het lichaam hyperplasie plaatsvind is ondeduidelijk.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/onderzoeken-groeihormoon.313331/

Mogelijk blijft een groot deel van de verworven cellen na staken als dit het geval is, maar ik denk dat het gewoon met extra hypertrofie blijft.
 
Cools,

Ik gebruik nu al een tijdje T4 langs m’n HGH maar wil hier even mee stoppen om te kijken of m’n bloeddruk daalt en m’n slaap verbeterd. Daarnaast heb ik het ook altijd warm en is m’n hartslag versneld. Voor de rest zet ik enkel 150mg test 1 x per week.

Nu begin ik maandag met m’n cut, maar vraag me af of het nu dan wel slim is op met t4 te kappen. Weet jij of T4 ook een rebound heeft net zoals T3? En of dit een negatief effect heeft op mijn vetverlies ivm opstarten schildklier?

Dank is groot!
 
Cools,

Ik gebruik nu al een tijdje T4 langs m’n HGH maar wil hier even mee stoppen om te kijken of m’n bloeddruk daalt en m’n slaap verbeterd. Daarnaast heb ik het ook altijd warm en is m’n hartslag versneld. Voor de rest zet ik enkel 150mg test 1 x per week.

Nu begin ik maandag met m’n cut, maar vraag me af of het nu dan wel slim is op met t4 te kappen. Weet jij of T4 ook een rebound heeft net zoals T3? En of dit een negatief effect heeft op mijn vetverlies ivm opstarten schildklier?

Dank is groot!

Ik had precies dezelfde sides als jij op de bloeddruk na, heel vervelend. Kan het niet wetenschappelijk onderbouwen maar ik had wel het idee dat ik, na het stoppen met T4, een tijdje eerder vet aanzette.
 
Back
Naar boven