XXL Nutrition

Wat eet je nu?

  • Topic starter Sylve
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 248K
  • Volgers 265

Bezoekers in dit topic

Haha ik heb ook wel eens blauwe bessen voor een chick gekocht

De banaan wilde ze niet :fa:
 
Pijn, koude en zeker honger, het is gewoon een mentaal spelletje waar je hersenen je voor de gek proberen te houden om iets voor elkaar te krijgen.
Vroeger hadden mensen niet altijd voedsel op voorraad, dus dagen/weken op ondervoeding, daarna ving je een Mammoet en vrat je je vol.
Dat instinct om direct veel te eten als eten voorradig is zit nog ingebakken in je hersenen.... het enige probleem is, dat er tegenwoordig altijd voedsel voorradig is in de buurtsuper.
Je kunt geestelijk sterker dan die drang zijn, als je echt wilt.

Tja daar heb je wel gelijk in. Maar met mijn werk heb ik wel echt voedsel nodig anders lig ik gewoon echt gestrekt hahaha
 
1531839690828885614868679830620.jpg
 
250 gram magere kwark met wat versgeperste sinaasappelsap er door voor de smaak.
 
Tot 23:00/23:30
Maar niet te vet of té gekruid.... anders heb ik Rennie's nodig in bed :D
Idem hier: eet ook altijd nog (te) laat (en vetrijk want hoge pb addict) waardoor ik soms met buikpijn / maagpijn in bed ga “liggen” (i.e. eerder “zitten” met hopen kussens onder mijn hoofd op mekaar gestapeld). Maar kan het toch niet laten ;)
 
droge crackers :o
 
Zojuist 3 meergranen boterhammen weg gewerkt

1X runderrookvlees
1X kipfilet bieslook
1X kipfilet tuinkruiden
 
28gr whey, 200mL magere melk
46gr meergranenbrood, 50gr kippenwit, 15gr pindakaas
 
Ik had: 100g pasta - 200g wortelen - 200g spruitjes en 150g tijgergarnalen in kokoscurry

Nog te gaan: 200g abrikozen - bak griekse yoghurt en 70g pindakaas
 
150 gram basmatirijst,200 gram kip,250 gram Thaise roerbakmix en een courgette,25 gram kokosolie - 100 gram whey,100 gram blauwe bessen en een banaan .. laag vetdieetje deze week ff kijken wat dit brengt.
 
Back
Naar boven