AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Paar maanden terug ging het super snel. Vriendelijk contact, snel bezorgd, maar nu dus niks meer gehoord... dacht misschien zijn ze uit de lucht ofzo...
Hier op het forum heeft iemand pas nog bij ze besteld. 2 pagina's terug.
 
Mensen die langer gebruiken..Ik vraag me af, blijf je al die tijd extra moedervlekjes krijgen of zien jullie dit alleen in de begin periode?

ze worden alleen donkerder maar worden ook weer lichter als je tijdje ermee stopt
 
Mensen die langer gebruiken..Ik vraag me af, blijf je al die tijd extra moedervlekjes krijgen of zien jullie dit alleen in de begin periode?

ze worden alleen donkerder maar worden ook weer lichter als je tijdje ermee stopt
 
Ja je kunt erbij krijgen maar deze verdwijnen ook weer zodra je stopt. En indd wat ze hierboven zeggen worden ze ook weer lichter
 
Zoo net weer 5 vials MT1 besteld. Inmiddels alweer 10mg in me lichaam gespoten nu op naar de volgende 10mg en door totdat we helemaal zwart zien:D
 
Krijg je van M1 zelfde resultaat qua bruining? Of gaat dat met M2 bijv. sneller?
 
hallo,
2 jaar geleden bij sunatura gehaald. na 20-25mg was ik van huidtype 1 naar heel bruin gegaan. vorig jaar nog een keer gedaan en weer erg tevreden. deze lente, wegens verdwijnen van sunatura, besteld bij melanotanning.nl. ik merkte al snel dat ik bij dit merk veel meer nodig had. in een paar weken 40 tot 50mg gezet waardoor ik redelijk bruin was. Echter was het lang niet even bruin als vorig jaar en was het de prijs totaal niet waard. Ik lees hier wel positieve verhalen over deze site dus wellicht een 1 malig slechte oplevering ? en what about mactropin? dank jullie wel!
 
hallo,
2 jaar geleden bij sunatura gehaald. na 20-25mg was ik van huidtype 1 naar heel bruin gegaan. vorig jaar nog een keer gedaan en weer erg tevreden. deze lente, wegens verdwijnen van sunatura, besteld bij melanotanning.nl. ik merkte al snel dat ik bij dit merk veel meer nodig had. in een paar weken 40 tot 50mg gezet waardoor ik redelijk bruin was. Echter was het lang niet even bruin als vorig jaar en was het de prijs totaal niet waard. Ik lees hier wel positieve verhalen over deze site dus wellicht een 1 malig slechte oplevering ? en what about mactropin? dank jullie wel!

Waarom doorgaan met iets als het niet het gewenste resultaat oplevert? Neem aan als je 5 vials hebt gebruikt je wel kunt concluderen dat deze leverancier je niet de juiste kwaliteit geeft. Mactropin zijn meningen hierover verdeeld, vele zijn er positief over maar ik vond het niks en werd er goed misselijk van. Heb er zelfs nog een van liggen.
 
Zijn er mensen hier met Melanotan neusspray ervaring? Mijn vriendin heeft angst voor naalden, en echt heel extreem. Enige wat ik hoorde, dus weet niet of ik dat met een korreltje zout moet nemen is dat mensen een bruine neus ervan krijgen. Daarom de vraag of mensen het hier wel eens nassaal hebben gebruikt.
Vriendin van mij heeft zelfde verhaal, spray geprobeerd maar vrijwel 0 resultaat.
 
Nog een lid hier die MT2 (een vial of 3) te koop heeft? Mijn vaste bron levert al even niet meer en ben een beetje wantrouwend tegenover de "web aanbieders" die soms belachelijke prijzen vragen
 
Kut Mt1 ik wil een neger zijn maar duurt zo lang .

AdHoc heb nog wel een mactropin liggen van april in koelkast. Mag je wel overnemen al vind ik et ma kut spul.
 
Kut Mt1 ik wil een neger zijn maar duurt zo lang .

AdHoc heb nog wel een mactropin liggen van april in koelkast. Mag je wel overnemen al vind ik et ma kut spul.
hoezo kut spul? erge misselijkheid ervan?
 
Kut Mt1 ik wil een neger zijn maar duurt zo lang .

AdHoc heb nog wel een mactropin liggen van april in koelkast. Mag je wel overnemen al vind ik et ma kut spul.

PB even wat "dat kut spul" moet opleveren ;)
 
hoezo kut spul? erge misselijkheid ervan?
Ja me maag werd er niet blij van en me pik ook niet. Maar heb het eerlijk gezegd ook niet echt een kans gegeven en na twee dagen weggeflikkerd.

Vind alleen jammer van mt1 dat de halfwaarde tijd zo kort is.
 
Ja me maag werd er niet blij van en me pik ook niet. Maar heb het eerlijk gezegd ook niet echt een kans gegeven en na twee dagen weggeflikkerd.

Vind alleen jammer van mt1 dat de halfwaarde tijd zo kort is.
haha hoe bedoel je pik? wat voor dosering spoot je?
 
Ja me maag werd er niet blij van en me pik ook niet. Maar heb het eerlijk gezegd ook niet echt een kans gegeven en na twee dagen weggeflikkerd.

Vind alleen jammer van mt1 dat de halfwaarde tijd zo kort is.
dit zijn normale m2 bijwerkingen minder hoog doseren of je lichaam reageert er te heftig op. Gebruik zelf ook mac op minimale dosissen 0.2 max 0.5 en werkt goed
 
Weet iemand toevallig of USAPEP weer onder een andere naam in de lucht is? Ik kocht daar tot op heden mijn M2 voor een hele schappelijke prijs, maar de site is er niet meer. Of een vergelijkbare aanbieder met soortgelijke prijzen? (ik betaalde bij hun ongeveer 8 euro per potje).
 
Ja me maag werd er niet blij van en me pik ook niet. Maar heb het eerlijk gezegd ook niet echt een kans gegeven en na twee dagen weggeflikkerd.

Vind alleen jammer van mt1 dat de halfwaarde tijd zo kort is.

Is gewoon bijwerking van m2, alleen de een is er gevoeliger voor dan de ander.
Ik heb precies hetzelfde, misselijk en naar ook al zet ik echt heel weinig, vriendin heeft nergens last van met zelfde spul.
 
Is gewoon bijwerking van m2, alleen de een is er gevoeliger voor dan de ander.
Ik heb precies hetzelfde, misselijk en naar ook al zet ik echt heel weinig, vriendin heeft nergens last van met zelfde spul.
Weet ik maar ik blijf erbij dat het scheelt per leverancier. Maar neem enkel nog mt1 dus vind wel prima zo
 
Back
Naar boven