AndroidHealthClinic

Hoe verbrand ik vet en blijf ik in spiermassa aankomen?

Bezoekers in dit topic

Voor een true novice ben ik er niet wild van: wekelijkse progressie en zelf oefeningen kunnen kiezen zijn de voornaamste reden. Voor iemand met iets meer ervaring vind ik het geschikter.
Kan ik inkomen inderdaad. Toch is zijn begeleidende pdf en praat behoorlijk down to earth en begrijpelijk voor een novice.

Ik ben ook niet echt fan van schema's waarin niet te wisselen valt qua oefeningen. Imo is iedere oefening inwisselbaar en het vasthouden aan oefeningen die gaan tegenstaan zullen het trainingsplezier geen goed doen.
 
Gezien de bijgevoegde foto's is cutten geen slecht idee. BF is zeker 20-25%.


Als ik er zo uit zou zien, zou ik direct minimaal een week gaan vasten...
 
Voor een true novice ben ik er niet wild van: wekelijkse progressie en zelf oefeningen kunnen kiezen zijn de voornaamste reden. Voor iemand met iets meer ervaring vind ik het geschikter.

I.m.o. is de TS geen true novice.
 
Het vet verzamelt zich rond de buik omdat dit doorgaans de plek is waar het snelst vet ophoopt, is genetisch bepaald.

Ik denk dat je te veel of onjuist eet. 2kg per maand aankomen is zelfs als beginner redelijk veel. Ik zou cleanbulken met een overschot van 200-300 kcal.
Gooi er eventueel eerst een cut van 6 weken tegenaan met 500 deficit als je nu ontevreden bent.

Wat zijn je krachtstats verder en hoe gaat die progressie?

Misschien kan je een foto posten van je fysiek, dan kunnen mensen een schatting maken van je vp%.

Hij wordt ook langer.
 
Wat is een true novice :o

Iemand die de oefeningen uitvoert als een pas geboren kalfje dat net leert lopen. Iemand die nog totaal geen ervaring heeft met krachttraining en alles van begin af aan moet leren.

Iemand die al een 3-4 maanden traint (of nu pas begint maat in het verleden al eerder getraind heeft) is ook een novice. Maar het ervaringsniveau ligt net een tikkeltje hoger.

Als je graag UB/LB schema zou willen volgen, is dit wellicht wat voor je:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ub-lb-massa-schema-beginners-intermediate.416164/
 
Thanks denk dat dit wel een prima schema voor me denk ik!
 
Gezien de bijgevoegde foto's is cutten geen slecht idee. BF is zeker 20-25%.


Als ik er zo uit zou zien, zou ik direct minimaal een week gaan vasten...

Hahaha nouja zeg, wat een kinderachtige reactie voor iemand van 49
 
Ben ongeveer 1 kilo lichter in een week tijd circa 500 calorieen minder eten. Volgens mij niet alleen vet maar ook wat vocht verloren, is dat een logische conclusie?
 
Ben ongeveer 1 kilo lichter in een week tijd circa 500 calorieen minder eten. Volgens mij niet alleen vet maar ook wat vocht verloren, is dat een logische conclusie?

ja
 
Hahaha nouja zeg, wat een kinderachtige reactie voor iemand van 49

Ah, zie de humor er ook een beetje van in... het gaf me wel een glimlach.
.....en kinderachtig gedrag houdt je jong!

Prima die kilo is eraf, is vast ook wel beetje vocht bij, maakt niet uit.
 
Jaa idd alle beetjes helpen haha. Voelt wel goed om minder te eten, had vaak last van maagzuur enzo. Keek nergens naar at gewoon veel te veel. Nu hopen dat mijn pens door een groot gedeelte vocht zo gegroeid is haha. Zaterdag festival dus (bijna) niks eten en zondag zal er ook niet veel in gaan. Normaal vind ik dat kut, maar nu net ietsjes minder
 
Vraagje, hoeveel zin heeft het om zoveel mogelijk eiwitten te eten morgen voor het festival? 100 - 120gram

Bestaande uit :
500g skyr = 55 g
2 scheppen Smart Protein = 40 g
Alleen dit is 95g, daarnaast komt er nog vast voedsel bij waarmee ik zeker wel de 120 wil halen op z'n minst.
 
Vraagje, hoeveel zin heeft het om zoveel mogelijk eiwitten te eten morgen voor het festival? 100 - 120gram


ga genieten man als je naar Dominator gaat. zorg voor je naar binnen gaat al je eiwitten hebt benuttigd. :o
 
ga genieten man als je naar Dominator gaat.

Zekers! Heb alleen altijd honger en een knorrende lege maag als ik niet genoeg eet op z'n dag zelfs na pillen, pep en ket..
 
Dat lijkt mij opzich niet heel vreemd als je lekker aan het stampen bent geweest heel de dag:) Gewoon goed eten, en ook zeker daarna:)
 
Back
Naar boven