MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand bekend met appelazijn ?

Ik zit ongeveer aan mijn 3de fles. Dagelijks 2 soeplepels over mijn salade. Al de rest is onveranderd gebleven. En ik merk er niks van... misschien wat minder honger maar dat kan ook aan het weer liggen.
 
Ik zit ongeveer aan mijn 3de fles. Dagelijks 2 soeplepels over mijn salade. Al de rest is onveranderd gebleven. En ik merk er niks van... misschien wat minder honger maar dat kan ook aan het weer liggen.

Ah oke, thanks voor de info!
Wordt je salade er ook lekkerder van? :P
Ik zit nogal in dubio. Ene kant denk ik; kan het altijd proberen misschien werkt het.
Maar andere kant... stel het pakt op de 1 of andere manier juist slecht uit voor mij.. dan is het zonde van mijn laatste week...
 
Ah oke, thanks voor de info!
Wordt je salade er ook lekkerder van? :P
Ik zit nogal in dubio. Ene kant denk ik; kan het altijd proberen misschien werkt het.
Maar andere kant... stel het pakt op de 1 of andere manier juist slecht uit voor mij.. dan is het zonde van mijn laatste week...

Dat wel :) Nu ja, ik deed er sowieso al één of andere azijn op icm olijfolie en kruiden. Maar nu heeft die net wat meer smaak ja :)

Slecht kan je er imo niet mee varen. Ik zou niet weten waarom ??? Vaak wordt er wel gezegd dat je het beter als een shotje op je nuchtere maag kan drinken. Maar goed, daar moet je van houden :p
 
Dat wel :) Nu ja, ik deed er sowieso al één of andere azijn op icm olijfolie en kruiden. Maar nu heeft die net wat meer smaak ja :)

Slecht kan je er imo niet mee varen. Ik zou niet weten waarom ??? Vaak wordt er wel gezegd dat je het beter als een shotje op je nuchtere maag kan drinken. Maar goed, daar moet je van houden :p

Ja het kan verder geen kwaad toch volgens mij?
Ik eet ook elke dag salade dus misschien wel een goed idee om het er eens op te gooien. Maakt de dosis uit ?
 
Ja het kan verder geen kwaad toch volgens mij?
Ik eet ook elke dag salade dus misschien wel een goed idee om het er eens op te gooien. Maakt de dosis uit ?

Volgens mij is het gewoon 2 soeplepels. Dus een 2cl. Meer kan natuurlijk ook maar dan smaakt je salade naar azijn ipv naar salade :p
 
Volgens mij is het gewoon 2 soeplepels. Dus een 2cl. Meer kan natuurlijk ook maar dan smaakt je salade naar azijn ipv naar salade :p

Ja het is maar waar je van houd he hahah. Waar heb jij je azijn vandaag? Gewoon de super?
 
Ja het is maar waar je van houd he hahah. Waar heb jij je azijn vandaag? Gewoon de super?

Yep. Denk dat het voor azijn ook niet veel uitmaakt. Voor oliën is dat bv anders. Die worden vaak verhit waardoor de goede dingen eigenlijk 'kapot' gaan. Maar bij azijn gebeurd dit niet.
Daar is het gewoon een kwestie van gisting.
 
Yep. Denk dat het voor azijn ook niet veel uitmaakt. Voor oliën is dat bv anders. Die worden vaak verhit waardoor de goede dingen eigenlijk 'kapot' gaan. Maar bij azijn gebeurd dit niet.
Daar is het gewoon een kwestie van gisting.

Oke, super! Dank je wel voor je uitleg! Ga vanavond gelijk even halen :)
 
Ik zit ongeveer aan mijn 3de fles. Dagelijks 2 soeplepels over mijn salade. Al de rest is onveranderd gebleven. En ik merk er niks van... misschien wat minder honger maar dat kan ook aan het weer liggen.
Mijn eetlust zou ook spontaan verdwijnen door dat spul!
 
Ooo man, een plakkie cake zou er hier ook wel ingaan:)) Nog eventjes doorknallen, jij gaat ook echt als een speer!:rocknana:
 
Goedemorgen allemaal!

Gister na het werk langs de fysio. Mijn schouder klachten zijn vrijwel "weg". Volgens hem is mijn houding beter, en de spieren zijn sterker.
En toen ging hij even mijn rug kraken... niet normaal. Ben wel wat gewend zoveel gekraak heb ik nog nooit gehad. Ik denk dat mijn rug wel op 15 verschillende plekken kraakte in 1 minuut.
Voelde mij soepele hoep toen ik naar huis ging :dance:

Eenmaal thuis protein pannenkoeken met een gebakken Ei en 1 zielig plakje bacon gemaakt.

Toen ben ik nog even de stad in geweest. Omdat ik 40 uur per week in hitte werk, zit ik in mijn vrije tijd gewoon NIET in de zon. Eindstand: buik en benen wit,rug bruin blablabla je kent het wel.
Ik met mijn goede gedrag naar de Douglas en daar collistar tan without sunshine gehaald. Ik denk dat ik dat toch wat mooier vind op de foto's haha.

Toen stond ik in een andere winkel. Ik kreeg het opeens bloedheet. Ruis in mijn oor. Zweet stond op mijn rug. En misselijk. Heel erg misselijk. Ben maar naar huis gegaan. Heeft daarna nog een uur aangehouden maar ging gelukkig weer weg.

Gisteren weer even geoefend met poseren. Manmanman wat 1mm naar voren of achter wel geen verschil maakt. Maar goed, daar oefenen we voor!

En dan hier....

Wat cijfertjes!

Gewicht: 70.7kg (-4.3kg)
Taille: 68cm (-6cm!!):cheer:


Vandaag weer in de warmte werken :(.
Daarna gelijk door naar de sportschool. De allerallerallerlaatste legday! Ik ga mijn benen slopen :o
 
Mooie cijfers!
Zorg dat je morgen nog uit je bed raakt met gesloopte benen :D
 
Mooie cijfers!
Zorg dat je morgen nog uit je bed raakt met gesloopte benen :D

Oh dat zeker want er is hier zomercarnaval. Wordt interessant hahaha
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
You go giiiirl :D:cheer:

Yessssss!!!!!!






Ohohoh.. op het werk.

Wil je wijn vanmiddag ?
Nee

Geen vrijdagmiddag borrel ?
Nee ik ga sporten

Ja maar dit werk is al sporten hoe hou je dat vol?
Gewoon doen

Wil je patat en een frikandel vanmiddag?
Nee

Wil je echt geen borrel?
Ja ik wil wel maar kan niet

Wil je afvallen ofzo?
Zucht

Of gespierder worden ?
Zuuuuucht

:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven