Fitness Seller

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Niet echt handig als je 8ml moet zetten die slin naaldjes
 
8 slin pins backloaden, een kapitaal aan sli pins per maand :roflol:
 
Losse spuiten en naalden bestellen, optreknaald erop en dan hoef je geen 8 verschillende spuiten te gebruiken.
Dan heb je alsnog acht slin pins per week exclusief hcg nodig toch :p?
 
Dan heb je alsnog acht slin pins per week exclusief hcg nodig toch :p?

Hooguit de slin naaldjes en die kosten geen drol. Ik zet dus meerdere keren 1 ml met 1 spuitje. Naald wel verwisselen ofc. En wel in 1 "sitting" zeg maar, leg de gebruikte spuit niet eerst een paar dagen in de kast ofzo.
 
zet 3 injects can 1ml op dezelfde dag met dezelfde spuit en naald mindee afval
 
als je op bepaalde plekken injecteert bv bicep heeft dit nog een toegevoegde waarde? nee toch? tis geen synthol:D
 

Succes daarmee man. Heb dat zelf ook al eens geprobeerd, dacht dan hoef ik niet telkens op te trekken. Maar je krijgt onmogelijk de olie eruit met zo'n grote spuit en zo'n kleine naald. Ik moest toen zo hard drukken dat de naald eraf knalde.
 
als je op bepaalde plekken injecteert bv bicep heeft dit nog een toegevoegde waarde? nee toch? tis geen synthol:D

Jawel, spotinjections worden door heel veel grote gasten aangeraden om bijvoorbeeld zwakkere spiergroepen op te halen. Ik geloof er ook wel in, zeker voor kleinere spiergroepen.
 
hmmm kijk dat lijkt me wel interessant ik bedoel als je kijkt naar sommige delts van gasten.... dus het zou ook zijn voordelen hebben om bijvoorbeeld in delts te injecteren? of biceps bv
 
Als je met slin wilt injecteren moet je die kopen waar je de naald er niet van af kan schroeven. Je moet zoveel druk zetten dat er grote kans bestaat dat de naald er af knalt als je hem er zelf op schroeft.
 
Als je met slin wilt injecteren moet je die kopen waar je de naald er niet van af kan schroeven. Je moet zoveel druk zetten dat er grote kans bestaat dat de naald er af knalt als je hem er zelf op schroeft.

Bullshit.
 
8 ml per week met slin naald zie ik niet zitten.
 
Oke, heb het bij meerdere zien gebeuren :)

Edit: Je zegt het tenslotte hier boven zelf nog :roflol:

Niet, ik zeg dat een slin naaldje op een 5 ml spuit niet te doen is. Een slin naaldje op een 1 ml spuit gaat prima. Enige keer dat me dat ooit uit elkaar geploft is is met Winny op waterbasis, ik dacht dat het er wel uit zou komen als ik hard genoeg zou drukken. Niet dus.
 
aardige dikke joekel op me been (woensdag gezet) vanaf zondag overschakelen naar glute's want dit is niet meer normaal:D
 
Back
Naar boven