Fitness Seller

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

aardige dikke joekel op me been (woensdag gezet) vanaf zondag overschakelen naar glute's want dit is niet meer normaal:D
haha jij bent te gek, en nou ziet iedereen je zo lopen mee een dikke joekel op je been :roflol:
 
Ik heb dat écht nog nooit gehad zo'n bol, waarom blijf je dat krijgen?
 
Ik heb dat écht nog nooit gehad zo'n bol, waarom blijf je dat krijgen?

zat sowieso ingekapselde olie in man maar ik zet 4ml per keer het is niet echt dat het dit keer door die ingekapselde olie komt heb het vaker gehad weet niet waarom....
 
Wat ga je nu doen, andere spot of..? Ga je het nog opzuigen?? Trainen doe je weer toch?
 
Wat ga je nu doen, andere spot of..? Ga je het nog opzuigen?? Trainen doe je weer toch?

ik laat me rechter been de komende maand even met rust..... ik ga door met linkerbeen, glutes ik dacht eraan om het op te zuigen maar heb er woensdag nog 4ml ingeknald als ik merk dat het volgend week niet minder word ga ik het wel doen... en ja ben deze week al 4x wezen trainen en gaat de goede kant op merk de HGH ook komen week 15 nu krijg mooi spier definitie :D mag niet klagen ben wel een kilotje lichter maar dat komt nog

en owja btw ben van compounds veranderd Sust/Deca/Mast en laatste 6 weken van me kuur voeg ik Oxy toe.
 
Wat een gek gewoon weer in je rechter been gezet:p
 
gister in glute geïnjecteerd ging prima met 0,6x25mm woensdag weer in linker glute proberen. Laat me been de komende maand even met rust....

vanavond maar weer eens vol op tegen aan gaan. Al valt dat zwaar tegen met dit weer.
 
gister in glute geïnjecteerd ging prima met 0,6x25mm woensdag weer in linker glute proberen. Laat me been de komende maand even met rust....

vanavond maar weer eens vol op tegen aan gaan. Al valt dat zwaar tegen met dit weer.
ok hebben ze geen airco bij jou in de gym dan? :eyes:
 
ok hebben ze geen airco bij jou in de gym dan? :eyes:

ja dat wel maar echt ik krijg soms hitte aanvallen niet normaal gelukkig stink ik niet maar is echt niet normaal ben gestopt met de tren dacht zal wel wegtrekken maar nee hoor, maar ik kan sowieso slecht tegen hitten.
 
ja dat wel maar echt ik krijg soms hitte aanvallen niet normaal gelukkig stink ik niet maar is echt niet normaal ben gestopt met de tren dacht zal wel wegtrekken maar nee hoor, maar ik kan sowieso slecht tegen hitten.
haha owja ik was even vergeten dat je ook die beast middelen in je lijft hebt zal ook wel iets doen qua hitte ervaring :p
 
haha ja heb er wel ervaring mee maar nu is het wel echt ernstig die hitte.
 
Gister zojuist week 2 ingegaan hiervoor 7 weken Test/Tren/Mast gezet.

Week 1-10 Sust 1000mg (2x500mg)
Week 1-10 Deca 600mg (2x300mg)
Week 1-10 Mast 400mg (2x200mg)
Week 5-10 Oxy 100mg
Week 1-52 HGH 5iu (2x2,5iu ochtend/avond)

Afgelopen week 5x wezen sporten hopelijk kan ik het weer oppakken al voelt het alsof het niet allemaal meezit....


vanavond Borst/Tricep/Buik en even wegen al een tijdje niet gewogen.
 
Zoiets ga ik volgend jaar ook zetten, zonder de oxy en hgh en delen door twee :D

Hcg pak je niet ofwel?
 
Zoiets ga ik volgend jaar ook zetten, zonder de oxy en hgh en delen door twee :D

Hcg pak je niet ofwel?

hahaha delen door twee:D, hcg pak ik in me cruise van 10 weken op 2x500iu naast 150mg test per week.
 
Zojuist gewogen geeft 90kg aan had echt 87 verwacht ofzo
 
Laatst bewerkt:
Wat zou jij aanraden?

250mg+hcg of alleen de hcg hoger zetten?
Gaat er voornamelijk om dat die 2x500iu hcg misschien wat weinig is als je het niet constant gebruikt. Dat je leydigcellen wat minder gevoelig zijn en dat je hcg wat moet blasten.
 
Back
Naar boven