Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Iemand hier ervaring met YK-11 ?
 
Iemand hier ervaring met YK-11 ?

Nee, maar is 1 van de oudste SARMs en werd destijds als erg sterk ervaren. Denk dat er nu betere te krijgen zijn...
 
Iemand ervaring met SR9009?
 
Ja sterkte onderdrukking is juist wat sarms gebruikers niet willen... rad140 schijnt ook onderdrukkend te zijn, heeft iemand ervaringen met bloedwaarden na rad140?

Ik overweeg een nieuwe sarmkuur, mijn eerste sarmskuur beëindigde ik 6 weken terug. Maar het kriebelt nu alweer om een nieuwe te doen :p het liefst wel iets met lgd4033 of rad140 erin

Mk677 ben ik tijdens mn vorige kuur gestart en laat ik een jaartje doorlopen
 
Ja sterkte onderdrukking is juist wat sarms gebruikers niet willen... rad140 schijnt ook onderdrukkend te zijn, heeft iemand ervaringen met bloedwaarden na rad140?

Ik overweeg een nieuwe sarmkuur, mijn eerste sarmskuur beëindigde ik 6 weken terug. Maar het kriebelt nu alweer om een nieuwe te doen :p het liefst wel iets met lgd4033 of rad140 erin

Mk677 ben ik tijdens mn vorige kuur gestart en laat ik een jaartje doorlopen

Bij mij kriebelt het ook alweer haha. Denk dat ik weer LGD en S4 ga doen, never change a winning team.

MK ga ik mee starten over 2 weken. Wat is jouw ervaring ermee tot dusver? Verbeterde slaap zou heel welkom zijn.
 
Bij mij kriebelt het ook alweer haha. Denk dat ik weer LGD en S4 ga doen, never change a winning team.

MK ga ik mee starten over 2 weken. Wat is jouw ervaring ermee tot dusver? Verbeterde slaap zou heel welkom zijn.
Ik ken niemand die mk677 neemt en slecht slaapt. Het werkt echt heel goed. Hele diepe dromen.

Maar ook in het begin vreetbuien. Ik zit nu al meer dan 10 weken aan de mk en nu lukt het me om ook te gaan cutten. Maar het heeft zeker 6 tot 8 weken geduurd voordat ik weer consistent bleef aan mijn macro's.

Dus start eerst met de mk677 voordat je aan je lgd en s4 begint. Ik had de fout gemaakt om dit tijdens te doen maar ik raakte echt uit mn eetschema hierdoor.

Ik had precies dezelfde s4 en lgd. Maar ik wil s4 graag gaan vervangen voor iets anders vanwege de green vision en nachtblindheid die ik had.
 
Ik ken niemand die mk677 neemt en slecht slaapt. Het werkt echt heel goed. Hele diepe dromen.

Maar ook in het begin vreetbuien. Ik zit nu al meer dan 10 weken aan de mk en nu lukt het me om ook te gaan cutten. Maar het heeft zeker 6 tot 8 weken geduurd voordat ik weer consistent bleef aan mijn macro's.

Dus start eerst met de mk677 voordat je aan je lgd en s4 begint. Ik had de fout gemaakt om dit tijdens te doen maar ik raakte echt uit mn eetschema hierdoor.

Ik had precies dezelfde s4 en lgd. Maar ik wil s4 graag gaan vervangen voor iets anders vanwege de green vision en nachtblindheid die ik had.

Dat klinkt goed. Verhoogde eetlust zou in mijn geval zelfs goed uitkomen. Win/win.

Die green vision zou voor mij ook een rede kunnen zijn om S4 niet te doen. Maar ik zie niet zo snel een waardige vervanger.
 
Ik dacht aan mk677 lgd4033 en rad140 maar ik ben er nog niet helemaal uit
 
Hebben jullie ook eens echt goed bijgehouden of jullie spiermassa hebben kunnen winnen door gebruik van de SARMS? Of gebruiken jullie het gewoon zonder alles accuraat bij te houden?
 
Hebben jullie ook eens echt goed bijgehouden of jullie spiermassa hebben kunnen winnen door gebruik van de SARMS? Of gebruiken jullie het gewoon zonder alles accuraat bij te houden?
Vorige kuur heb ik in 12 weken 4 kilo droge massa gepakt
 
Hebben jullie ook eens echt goed bijgehouden of jullie spiermassa hebben kunnen winnen door gebruik van de SARMS? Of gebruiken jullie het gewoon zonder alles accuraat bij te houden?

Als ik zoiets doe hou ik heel goed bij wat de progressie is, om na te gaan of ik mijn voeding aan moet passen.

Dat ging vlotter dan ik had gedacht. Zat qua voeding iets boven onderhoud. Wilde een recomp doen. Ben 2kg zwaarder en een stuk droger geworden.

Ik dacht aan mk677 lgd4033 en rad140 maar ik ben er nog niet helemaal uit

RAD 140 onderdrukt ook behoorlijk had ik begrepen. Ik meen dat dit spul vooral wordt ingezet als TRT wanneer echte steroids niet verdragen worden. Maar RAD is wel behoorlijk potent, dus zal zeker een massa builder zijn. Je zou misschien ook LGD + Ostarine kunnen proberen?

Heb je trouwens ook aleens Cardarine geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
Cardarine geeft alleen een hele lekkere boost op je uithoudingsvermogen. Mocht je cardio doen is het wel een fijne toevoeging.

Qua vetverlies heeft het op zichzelf weinig toevoeging. alleen als je het dus gebruikt om makkelijker meer cardio te doen.
 
Het wordt rad140 lgd4033 en mk677. Net besteld. :flexgrin:

Aankomende week starten :banana:
 
goede keuze! ga je loggen? welke dosering en lengte?
Volgende week start ik met:

Rad140 20mg
Lgd4033 10mg
Mk677 20mg

Maar tussentijds ga ik waarschijnlijk verhogen. Lgd4033 werk bij mij het best op 15mg en rad140 heb ik nog geen ervaring mee.

Mijn vorige kuur heb ik wel gelogd. Misschien ga ik deze ook wel loggen maar dan iets minder uitgebreid. Vorige keer ook geen before fotos gemaakt. Dit ga ik deze keer wel doen.

Mijn doel is vooral massa creëren qua spiermassa op met benen abs en traps. Die zijn niet naar mn zin. Ik volg nu een 4 dagen schema maar zit te denken aan elke 2e of 3e dag benen abs en traps te pakken. Afhankelijk van hoeveel spierpijn ik erin heb.

Ik wil zoiezo 8 weken doen. Misschien langer
 
Back
Naar boven