XXL Nutrition

Iomax

  • Topic starter cato
  • Startdatum
  • Reacties 80
  • Weergaven 24K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap nog steeds niet waarom je je lijf zo graag wil mishandelen.... :(

Middelen nemen, die gewoon gevaarlijk zijn, om zo dun/mager mogelijk te worden en dus ongezond.
Je kan nu nog kiezen om op een gezonde manier te leven en sporten met de keuze om een gezond lijf te krijgen/hebben/houden.

Ik hoop voor je dat je ooit een vertstandige keuze zal maken voor t te laat is....
 
En jij denkt dat dat door die pillen komt .. geloof je ook nog in Sinterklaas en andere sprookjes Cato ?

Die anderen die meedoen aan groepslessen zullen niet op 49 kg gewicht zitten
 
Ik ook 57 kg
 
Nee niks buiten reductil en weeg 57 kh
 
Is nu zo moeilijk om gewoon op de vraag te antwoorden de meningen op internet zijn verdeeld
 
Geld lenen kost geld, energie lenen kost energie. NIET DOEN DUS!
 
Er zijn meerdere iemanden met ervaring met dit medicijn.
 
Graag info van personen die het gebruiken of gebruikt hebben
 
Had ik al gedaan is tegenstrijdig
 
Meerdere mensen hebben dit gebruikt, maar jij wilt alleen horen ‘geeft super energie, nemen’.

Je hebt nu geen energie, dus ga je energie lenen door speed te slikken. Wat denk jij dat er gebeurt als je stopt met je phentermine (wat gewoon een amfetamine soort is) dan?
 
Gewoon pep of coke snuiven joh, nu je toch bezig bent. Maar wat the fuck doe je op dit forum vragen te stellen als je vervolgens toch te koppig bent om wat met het advies te doen?
Ga gewoon doen wat the fuck je wil. Want hier vragen lopen stellen en vervolgens niks met de antwoorden doen schiet je ook helemaal niks mee op.
 
Dit topic is waardeloos zonder foto's.

ben toch maar eens gaan zoeken.. maar dit is echt zo triest.. :(

https://forum.bodybuilding.nl/topics/vet.410641/
20170619_231241.jpg
 
Graag info van personen die het gebruiken of gebruikt hebben

precies, als je het nog nooit ervaren hebt kan je natuurlijk niet met je gezonde verstand concluderen of het werkt of niet. Wat een sukkels hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven