MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is net zo een slappe opmerking als: Je kunt ook hardlopen zonder goede hardloop schoenen...

...maar met gaat het net even wat lekkerder.. ;)

Onzin, dat is nu net het verschil tussen wel of niet die extra km lopen of niet ;)

En het hebben van een ruggengraat of niet :dunno:
 
Nope. 99% van dbb heeft geen ruggengraat

Wel leuk dat er soms ook pas mensen reageren als het negatief is maar de dagen die wel goed gaan genegeerd worden :roflol:.


Maar goed. Gewoon aan de macro's gehouden vandaag. Zit nu aan de koffie en de water

Morgen een flinke route uitgestippeld om te wandelen. Lekkuuuuuuur.

Voel me wel beetje heel erg slap na die trainingen :bang:. Dus zo maar naar huis want ben gesloooooopt.
 
Lol als je mij bedoelt qua reageren dan ben je net zo obsternaat als ik dat ben want ik lees altijd mee druk met regelmaat op vind ik leuk.

Maak je niet druk geniet van je wijntje;)
 
Ah, trek het je niet aan Luus! Je bent supergoed bezig, en genieten van een wijntje bij dit warme weer moet zeker kunnen!
Ik ga me nu ook lekker een gin tonic maken! Als het binnen de kcal en macro's past, vind ik dat no problemo :)
Zéker in het weekend! Je hebt er meer dan hard genoeg voor gewerkt ;)
 
Lol als je mij bedoelt qua reageren dan ben je net zo obsternaat als ik dat ben want ik lees altijd mee druk met regelmaat op vind ik leuk.

Maak je niet druk geniet van je wijntje;)

Neeeeee ik bedoel zeker niet jou!

Komt goed dat was vanmiddag, nu water hahaha

Ah, trek het je niet aan Luus! Je bent supergoed bezig, en genieten van een wijntje bij dit warme weer moet zeker kunnen!
Ik ga me nu ook lekker een gin tonic maken! Als het binnen de kcal en macro's past, vind ik dat no problemo :)
Zéker in het weekend! Je hebt er meer dan hard genoeg voor gewerkt ;)

Precies moet ook een beetje geleefd worden. Ben de hele week dik onder de 1400 calorieën gegaan dus 1 wijntje kan echt geen kwaad. Sommige nemen een handje chips, andere wat anders wat ze lekker vonden.

Stond vanochtend te trillen op mijn benen in de sportschool en heb echt alle energie die ik nog had in de training gestopt, Dus 1x kan geen kwaad.

Geniet van je drankje!!!
 
Pun was intended overigens hoor! :p
 
Ik heb er geen..jij een beschadigde..Lucile jij?

Jij houdt overigens ook wel van een biertje toch :)

Ik denk dat het fout is gegaan bij de fysio afgelopen week. . . Iets te veel gekraakt. Maar heb er dus wel 1! Ergens...



Oh het was gisteravond veel te gezellig. Ik wilde helemaal niet naar huis. Maar ik ken mijzelf. Hoe later het wordt... hoe meer schijt ik heb... hoe meer ik drink... en vervolgens een dikke vette vieze Turkse pizza naar binnen werken.

Dus toen mijn vriendjes richting het café fietste heb ik ze uitgezwaaid en ben naar huis gesprint om 30L water te drinken in de hoop dat de cravings weggingen. Kaas op het aanrecht... Ik hou zo van kaas. Heb al zo lang geen kaas gegeten...

Snel naar bed gegaan. Heerlijk geslapen.

Nu even kijken hoe ik het verder ga doen vandaag. Wil zeker wel wandelen maar ik heb een spierpijn daar wordt je bang van.
 
Gewoon die spierpijn eruit lopen..go go go!!
 
Met een hond is dat awesome

Klopt!
20180722_110051.jpg


Dit was mijn maatje voor 17 jaar :D
Helaas is ze er niet meer
 
Uit de hand gelopen strafcardio...

Echt zo'n ontzettend mooie route gelopen.
Zie hieronder wat foto's.

20180722_120129.jpg

20180722_131012.jpg

20180722_131037.jpg

20180722_125315.jpg

En... hierbij... de cijfertjes...

Screenshot_20180722-152221_MapMyRun.jpg


Mijn benen zijn nu best wel kapot :roflol:.

En toen deed ik mijn shirt uit. Had er wel aan gedacht om iets over mijn schouders te doen omdat ik geen zin had om te verbranden.. Maar hier had ik niet aan gedacht.
20180722_151714.jpg

De rest van de dag ga ik niks meer doen. :zzz:
 
Heb een paar pagina's even bijgelezen, goed bezig hierzo! :goodposting:
Appelazijn neem ik sinds kort ook, ik doe 2 eetlepels door mijn whey shake en proef er niks van. Ik neem het voor vochtafdrijving, of het werkt zou ik eerlijk gezegd niet zeker weten.
Het hebben van een kort lontje op weinig voeding klinkt heel bekend :rolleyes: En inderdaad dat mensen precies wanneer je bijna klaar bent met cutten je lekker eten aanbieden of uitnodigen om mee uit eten te gaan. Mijn ouders vanmiddag ook: 'Ga je vanavond mee naar de Griek', terwijl wij daar bijna nooit uit eten gaan... Zucht..:fire:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven