XXL Nutrition

Iomax (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom dient dit forum dan
Omdat iedereen het je hier afraadt, wat je blijkbaar niet aanstaat. Misschien kun je het eens vragen op een pro ana forum. Daar krijg je waarschijnlijk meer positieve gebruikerservaringen.
 
Wie zegt Dat Dat mij niet aanstaat
Maar hoor dan wel graag een serieuze uitleg
Ik weet al dat de energie die ik erdoor krijg vals is en het daarna dubbel zal voelen
Maar als dat enige is ja dan houd me het niet tegen .moet alleen in fitness vragen en zij bezorgen
 
Hey Cato mag ik je nummer?
Je hebt echt van die mannen hè..die het liefst een vrouw willen die beschadigd is of een flinke klap van de molen heeft gehad.

Ontopic: Ik gebruik weleens Iomax, maar verwacht nu geen wonderen van pillen en poedertjes..

Ik ben gewoon een vieze stimjunk die het lekker vind om dat soort rotzooi te nemen:roflol:
 
Wie zegt Dat Dat mij niet aanstaat
Maar hoor dan wel graag een serieuze uitleg
Ik weet al dat de energie die ik erdoor krijg vals is en het daarna dubbel zal voelen
Maar als dat enige is ja dan houd me het niet tegen .moet alleen in fitness vragen en zij bezorgen

Er even van uit gaande dat het eigenlijk een variant van speed is, zou je dus meerdere keren per week "speed" pakken. Lijkt je dat een goed idee? Daarnaast heb je zo weinig energie omdat je ongezond mager bent, dat kan een blinde zelfs zien aan je foto ( no offence ). Denk je dan dat het slim is om iets te pakken dat je wrs nog verder doet afvallen? Ik zal het vast voor je invullen, dat is het niet. Again, als je diëtiste het een oke idee vindt om je af te laten vallen moet diegene een goede stoot tussen d'r ogen hebben.
 
Zoveel val je er niet van af is voor energie
 
Cafeïne geeft ook energie :dunno:
 
Goed slapen ook
 
Meer eten ook.
 
Je bent gewoon zo moe omdat je al dun genoeg bent en probeert nog meer af te vallen.
Waarom blijven dit soort topics open? En daarboven op, waarom worden dit soort personen niet verbannen van het forum?
 
Ik doe het niet om af te vallen ben 8 kg bijgekomen .vooral spiermassa .wil gewoon mijn training kunnen volhouden en zit in mindere periode. Precies of niemand neemt hier erns niets bij om een slechte periode te overbruggen
 
Je kan toch ook gewoon een pre-workout nemen voor het trainen? Moet ik hier wel serieus op ingaan of?
 
Doe ik en na training ook eiwit shake.
Let heel goed op voeding heb sport dietiste
 
hier heeft 040B verstand van
 
cato neem nog een lijn speed krijg je ook energie van dom wicht :o mag ik jou als spijker gebruiken kom net 1 terkort :o blijkbaar hebben ze je antwoord al gegeven
 
Als je iets sterkers nodig hebt dan cafeïne of andere relatief onschuldige middeltjes, zou ik de oorzaak van je lage energiepeil gaan aanpakken, in plaats van deze 'quick fix' waarmee je je op de langere termijn alleen maar verder in de nesten werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven