Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel mooi om te zien hoe anderen ook zo kunnen genieten van een ultra :D
Zeker!:zuip:

Die Rehabs zijn ook lekker op zijn tijd..en deze wilde ik ook eens proberen:D

De voedingswaarden van ultra zero gehaald uit Duitsland verschilt met die hier in Nederland, hoe is dit mogelijk?
Ik let op de B6 inname ivm overschot en klachten en nu heeft de Duitse 4mg per blikje en NL 2,8mg.
Zetten ze er maar wat op of is de samenstelling daadwerkelijk anders? Hoorde dit weleens bij Cola in oostblok landen en de hoeveelheid suiker.
Samenstelling is anders.

Daarom hebben wij ook niet alle Ultra's. De ultra's welk wij hebben schijnt bij CocaCola NL vandaan te komen.
 
De voedingswaarden van ultra zero gehaald uit Duitsland verschilt met die hier in Nederland, hoe is dit mogelijk?
Ik let op de B6 inname ivm overschot en klachten en nu heeft de Duitse 4mg per blikje en NL 2,8mg.
Zetten ze er maar wat op of is de samenstelling daadwerkelijk anders? Hoorde dit weleens bij Cola in oostblok landen en de hoeveelheid suiker.

Monster is inderdaad van de Coca Cola Company, dus zou best kunnen, nl hetzelfde verhaal als de cola samenstelling die verschilt in W Europa versus O Europa
 
n4jcrd.jpg
 
Haha lekker, je drinkt de monsters met suiker dus ook gewoon? Of op zijn tijd?

Violet erg lekker, kan nog steeds niet tippen aan de witte maar als die in Nederland verkocht zou worden zou die zeker standaard in de koelkast staan ter variatie
 
Haha lekker, je drinkt de monsters met suiker dus ook gewoon? Of op zijn tijd?

Violet erg lekker, kan nog steeds niet tippen aan de witte maar als die in Nederland verkocht zou worden zou die zeker standaard in de koelkast staan ter variatie
Liever niet die met suiker. Gister gewoon ingefit, maar vind dat eigenlijk echt zonde van mijn kcals...200kcals aan puur suiker.

Maar had die twee punch blikken van een maatje gehad. Overigens was die roze wel echt lekker. Net als de mango loco:zuip:

Vind je de witte echt lekkerder?:eek!:
 
Liever niet die met suiker. Gister gewoon ingefit, maar vind dat eigenlijk echt zonde van mijn kcals...200kcals aan puur suiker.

Maar had die twee punch blikken van een maatje gehad. Overigens was die roze wel echt lekker. Net als de mango loco:zuip:

Vind je de witte echt lekkerder?:eek!:
Precies, denken wij er hetzelfde over.
Ja man, geen enkele kan tot nu toe de witte overtreffen! Koop alleen de rode/gele af en toe als afwisseling. Mijn hoop gaat uit naar de blauwe.

Ben ook benieuwd naar UP energy van alphalete, schijnt ook heel lekker te zijn maar vooralsnog niet aan te komen voor fatsoenlijke prijzen
 
Vind wit/rood inderdaad de lekkerste. Geel is net sinas
 
Die Ultra Citron? Die noem ik ook geel.
 
De gele (Citron) smaakt een beetje naar Fanta Lemon. De oranje (Sunrise) heeft die sinaassmaak. Blijft nog altijd de beste in mijn ogen.
 
De roze punch vind ik momenteel de lekkerste. Geen idee of die met of zonder suiker is, omdat ik niet care :rolleyes:
 
De roze punch vind ik momenteel de lekkerste. Geen idee of die met of zonder suiker is, omdat ik niet care :rolleyes:
Hij was er lekker!

Maar 51g suiker, dus dat is prima om in de 30% club te blijven..
 
Aankomende winter monster bulk. 2gr eiwit 1gr vet x bw rest opvullen met monster.

Dm voor voedingschema prijs is tray ultra blue
 
Back
Naar boven